Ogłoszenia targów i szkoleń
Umiejętności kierownicze dla początkujących - NTBC
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2011-06-20 |
Data zakończenia | 2011-06-22 |
www | http://www.ntbc.pl |
szkolenia@ntbc.pl |
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o.
“Centrum Biurowe Targowa 35”
ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Dział Szkoleń:
tel.: 42 298 09 61
Opis
Program rozwojowy dla młodych stażem menedżerów – szkolenie otwarte
Dla wielu pracowników Nowy Rok oznacza objęcie nowego, kierowniczego stanowiska. Jest to awans i radość z bycia docenianym przez pracodawcę. Lecz jednocześnie jest to ogromna zmiana w życiu każdego pracownika.
Często z kolegi staje się przełożonym, z szeregowego pracownika partnerem wyższej kadry zarządczej. Jak pogodzić czasami przeciwstawne potrzeby i interesy wszystkich stron i jednocześnie zbudować trwałe, pozytywne relacje z podwładnymi i „górą”? Jak zbudować i utrzymać autorytet? Jak poradzić sobie w trudnych, kierowniczych sytuacjach?
My wiemy „jak” , bo jesteśmy praktykami – zarządzamy podwładnymi i w trakcie naszej kariery zawodowej przeszliśmy tę samą drogę. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i umiejętnościami z Państwem podczas naszego szkolenia.
Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa wykorzystywania technik zarządzania grupą podwładnych w taki sposób, aby realizowali oni postawione cele i tworzyli zespół.
Zapraszamy na trzydniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla osób, które:
Dopiero mają zostać awansowane na stanowisko kierownicze,
Od niedawna pracują ze swoim zespołem podwładnych,
Chcą się ubiegać o stanowisko kierownicze.
Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Lodzi.
Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela).
Program szkolenia
DZIEŃ I
1. Osobisty profil komunikacji (zasoby i ograniczenia).
2. Jaki jest Twój zespół? – zasady i reguły funkcjonowania zespołów.
3. Narzędzia skutecznej komunikacji kierowniczej
? precyzja komunikatu,
? pytania otwarte/zamknięte
? parafraza
? sprawdzanie zrozumienia
4. Rola komunikacji w relacjach z ludźmi
? poziomy komunikacji
? bilans komunikacji
? emocje w komunikacji
5. Zarządzanie komunikacją w zespole
? raportowanie,
? dokumentowanie ustaleń.
DZIEŃ II
1. Motywowanie, jako klucz do sukcesu zespołu
? identyfikacja podstawowych motywatorów
? stawianie celów operacyjnych i efektywne przydzielanie zadań
? ustalanie standardów wykonania
? delegowanie
? rozmowa motywacyjna
2. Budowanie autorytetu
? zarządzanie kolegami
? dotrzymywanie ustaleń
? informacja zwrotna
3. Trudne sytuacje w zarządzaniu ludźmi
? radzenie sobie z krytyką
komunikowanie niepopularnych decyzji
DZIEŃ III
1. Zarządzanie czasem w pracy kierownika
? planowanie działań własnych i podległego zespołu
? crossowe zarządzanie czasem
? radzenie sobie ze „złodziejami czasu”
2. Definiowanie celów długoplanowych
? budowanie planów (Target & Resources Plan)
? formułowanie oczekiwań wobec podwładnych i przełożonych
3. Kontrola działań
? metody kontroli postępu realizacji zadań przez podwładnych
? proces korygujący zachowania
? ustalanie planu zmian
4. Rozwój podległego zespołu
? oceny pracownicze (metody i narzędzia)
? identyfikacja obszarów rozwoju pracownika
? coaching jako metoda wspierania rozwoju pracownik
? mentoring jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej
Prowadząca:
Małgorzata Piasecka – Senior Trener i Konsultant, Coach w firmie NTBC.
Ekspert w dziedzinie zarządzania zespołami: zarządzała działami sprzedaży i HR, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów i coachingów menadżerskich. Opracowała i dostarczyła programy szkoleniowe dla wielu firm działających w B2B (branża techniczna).
Wdrożyła w kilku firmach systemy ocen pracowniczych i motywacyjne.
Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.