Ogłoszenia targów i szkoleń
Usprawnianie planowania i raportowania sprzedaży z wykorzystaniem MS Excel. Praktyczne warsztaty dla handlowców i menedżerów
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3765/usprawnianie-planowania-i-raportowania-sprzedazy-z-wykorzystaniem-ms-excel-praktyczne-warsztaty-dla-handlowcow-i-menedzerow- |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania w obszarze sprzedaży.Korzyści dla uczestników:• znajomość funkcji i narzędzi aplikacji MS Excel przydatnych w planowaniu i raportowaniu sprzedaży• umiejętność identyfikacji informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej w planowaniu i kontroli w obszarze sprzedaży• umiejętność prowadzenia obliczeń umożliwiających optymalizację struktury asortymentowej sprzedaży• pozyskanie umiejętności pobierania i konsolidacji danych pochodzących z bazy faktur na potrzeby raportowania sprzedaży• wiedza na temat narzędzi optymalizacji zawartych w aplikacji MS ExcelZajęcia mają formę warsztatów przy komputerach, prosimy razem ze zgłoszeniem udziału o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie laptop z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszymPROGRAM SZKOLENIA:1. Istota zarządzania obszarem sprzedaży• Rola i znaczenie obszaru sprzedaży w osiąganiu wyników finansowych• Zróżnicowanie rachunków decyzyjnych w pracy menedżera sprzedaży• Istota, cele i zadania controllingu sprzedaży• Proces i kryteria oceny działalności handlowców• Powiązania działu sprzedaży z obszarem controllingu i finansów2. Funkcjonalność MS Excel – niezbędnik menedżera sprzedaży• Przegląd funkcjonalności aplikacji MS Excel przydatnej w controllingu sprzedaży• Tworzenie bazy informacji menedżerów sprzedaży w arkuszu MS Excel(w tym importowanie i konsolidacja danych sprzedażowych)• Sposoby zapisu formuł na potrzeby rozwiązywania złożonych problemów decyzyjnych w obszarze sprzedaży (w tym formuły tablicowe)• Zaawansowane narzędzia analizy i prezentacji wyników sprzedaży (w tym tabele przestawne oraz wykresy)• Wykorzystanie narzędzi optymalizacji w rozwiązywaniu problemów decyzyjnych(w tym narzędzie szukaj wyniku oraz Solver)3. Zastosowania MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania sprzedaży• Scenariuszowe planowanie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi arkuszowych• Optymalizacja liniowa w planowaniu struktury asortymentowej sprzedaży z wykorzystaniem narzędzia Solver• Analiza progu rentowności w działalności jedno i wielo asortymentowej, połączona z analizą wrażliwości wyniku sprzedaży na zmianę parametrów przychodowo-kosztowych• Okresowe raportowanie sprzedaży - wielowymiarowa analiza sprzedaży w wielkościach bezwzględnych• Obliczanie, analiza i prezentacja wskaźników oceny działalności handlowców w arkuszu kalkulacyjnym• Wielostopniowy rachunek marż pokrycia w controllingowej analizie sprzedaży • Analiza odchyleń w ocenie stopnia realizacji budżetów sprzedaży.