Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Warsztaty asertywności i perswazji

Warsztaty asertywności i perswazji
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-04-23
Data zakończenia 2013-03-24
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3227/warsztaty-asertywnosci-i-perswazji-
Email
Kontakt
Anvix Sp. zo.o.
Opis
Szkolenie skierowane jest do osób mających do czynienia z sytuacjami stresowymi, szczególnie podczas kontaktów z klientem. Celem szkolenia jest zwiększenie odporności uczestników na manipulacje językowe i emocjonalne, wypracowanie właściwych reakcji na stosowane niekiedy chwyty erystyczne oraz doskonalenie umiejętności redukowania poziomu stresu. Efektem szkolenia będzie zdobycie umiejętności demaskowania i adekwatnych reakcji na manipulacje oraz umiejętność zarządzania poziomem własnego stresu. PROGRAM:1) Komunikacja a manipulacja a) Rozpoznawanie manipulacji b) Reagowanie na manipulacje językowe i sytuacyjne c) Kontrmanipulacje 2) Asertywność: a) Kierowanie swoim myśleniem i nastawieniami do ludzi, b) Umiejętność krytykowania i przyjmowania krytyki, c) Umiejętność dyplomatycznego odmawiania - gdy czujemy się manipulowani albo zdecydowanie nie mamy na coś ochoty, d) Techniki empatii i porozumienia w rozmowie, e) Werbalne i niewerbalne porozumiewanie się w kontekście działań (wiarygodność i dobra opinia jako silne atuty porozumienia), f) Komunikowanie się w sytuacjach konfliktowych : style rozmawiania, zarządzanie kontaktami co do miejsca i czasu, g)umiejętność podtrzymywania dobrych relacji w oparciu o współpracę obustronnie korzystną, lojalność i szacunek. 3. Erystyczna "sztuka walki" a) Przegląd zagrywek erystycznych b) Ćwiczenie właściwych reakcji w grze erystycznej c) Możliwe reakcje na demaskowanie chwytów erystycznych 4. Perswazja: a) Autoprezentacja ze względu na cel działania, b) Czynniki wpływu na innych, c) Wykorzystanie automatyzmów społecznych, d) Zamiana oporu we współpracę, e) Wpływanie na przekonania zamiast "namawiania". 5. Emocje w komunikacji a) Kontrola emocji w trakcie sporu b) Jak nie wywoływać niepotrzebnych emocji c) Wygaszenie negatywnych emocji u klienta 6. Praca ze stresem a) Stres "pozytywny" i "negatywny" b) Techniki antystresowe c) Ćwiczenie umiejętności kontrolowania stresu