Ogłoszenia targów i szkoleń
Warsztaty doskonalenia umiejętności osobistych dla asystentek/sekretarek
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. |
Data rozpoczęcia | 2012-12-03 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3109/warsztaty-doskonalenia-umiejetnosci-osobistych-dla-asystenteksekretarek |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Proponowane szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy oraz kształtuje umiejętności psychospołeczne, które zwiększają efektywność pracy na stanowisku asystentki/sekretarki jak również przynoszą satysfakcje i zadowolenie z wykonywanej pracy zawodowej.Celem treningu jest:doskonalenie umiejętności lepszego rozumienia siebie i innychwzmocnienie pewności siebierozwijanie elastycznej i otwartej komunikacjidoskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami i rozwiązywaniem konfliktówbudowanie więzi z współpracownikami bez uległości i agresjikształcenie podejścia zadaniowego w kontaktach zawodowychwzrost samomotywacji , zaangażowania i kreatywności Program szkoleniaI. WEWNĘTRZNE MOŻLIWOŚCI UŁATWIAJĄCYCH LUB UTRUDNIAJĄCYCH ROZWÓJ OSOBISTY1. Inteligencja emocjonalna - gwarancją zaufania do siebie samego2. Cztery najważniejsze zasady budowania pewności siebie:umiejętność korzystania ze zdolnościodkrywanie swojej wewnętrznej oryginalnościpraca - co dalej?dążenie do doskonałości3. Ćwiczenia pomagające budować pewność siebiepraca nad swoimi myślaminowy obraz własnej osobyuwolnienie od cudzych oczekiwań jako droga do niezależnościpokonywanie postaw nie sprzyjających pewności siebienieporozumienia wokół ludzkiego ciałaniezasłużone poczucie winyznaczenie przyjaźnipewność siebie bez samouwielbieniaII. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ1. Budowanie postawy asertywnej.2. Jak się uczyć zachowań asertywnych.3. Ćwiczenia zwiększające możliwości w zakresie realizacji zachowań asertywnych:asertywna odmowa asertywna konfrontacja przekonań asertywne reagowanie na krytykę obrona przed atakiem werbalnym obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi asertywne wyrażanie oczekiwań asertywne wyrażanie krytyki i pochwałIII. KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA WERBALNA1. Słuchanie reaktywne.2. Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej.3. Wybrane techniki przełamywania nieufności słuchacza.4. Ćwiczenia pogłębiające umiejętności komunikacyjne:rola słuchania w pozyskiwaniu życzliwości słuchacza : aktywne słuchanie użyteczne procedury słowne ,zjawisko "pierwszeństwa\" i efekt "świeżości\" w przekazywaniu informacjiefektywny nadawca komunikatuodbiorca informacji i jego rola w procesie porozumiewania się : argumenty centralne, argumenty peryferyjne5. Jak reagować na przykładowe reakcje słuchacza: lekceważenie rozmówcy, brak zainteresowania przekazywaną informacją, złą opinią na temat firmy lub osoby?.IV. KONFLIKT INTERPERSONALNY I SPOSOBY JEGO ROZWIĄZANIA1. Istota konfliktu. 2. Tradycyjne sposoby rozwiązywania konfliktów.3. Gotowe techniki efektywnego rozwiązywania konfliktów.4. Ćwiczenia: odwlekanie, ignorowanie, deprecjonowanie, kompromis.V. POJĘCIE STRESU I MECHANIZM POJAWIANIA SIĘ REAKCJI STRESOWYCH.1. Źródła stresu.2. Objawy zewnętrzne i ich rola w podejmowaniu decyzji.3. Rola mechanizmów obronnych w skutecznym radzeniu sobie ze stresem.4. Ćwiczenia redukujące stres: pogoń za czasem, potęga i władza, komunikacja, szok reklamowy.