Ogłoszenia targów i szkoleń
WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska INTERNET |
Data rozpoczęcia | 2022-10-25 |
Data zakończenia | 2022-10-25 |
www | https://semkrk.pl/google-ads-analytics-25-10-2022/ |
marketing@devagroup.pl |
Kontakt
Kamil Leśniak
519 576 444
Opis
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka
Agenda warsztatów
5 skutecznych sposobów na optymalizację kampanii Google Ads w 2022 roku
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Czy w dobie automatyzacji narzędzi reklamowych czynnik ludzki odgrywa jeszcze duże znaczenie? Sprawdźmy to! Na przykładzie Google Ads pokażę 5 sposobów optymalizacyjnych, dzięki którym algorytmy radzą sobie znacznie lepiej.
Jak przenieść konfigurację UA do GA4 korzystając z wtyczek i GTM?
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
1 lipca 2023 coraz bliżej... Jeżeli jeszcze nie udało Ci się przenieść konfiguracji UA do GA4, to czas najwyższy! Pokażę jak to zrobić z wykorzystaniem GTM i wtyczek do dwóch popularnych sklepowych CMS. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak zmapować potrzebne eventy, ustawienia i... jak przenieść wszystko do nowej wersji GA, zgodnie z zaleceniami Google dotyczącymi consent mode i konwersji rozszerzonych.
Strumień leadów z płatnych źródeł - jak budować, optymalizować i analizować kampanie leadowe korzystając z Google Ads i Facebook Ads?
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Poziom: Średnio-zaawansowany
Generowanie tłustych, jakościowych i kalorycznych leadów to jeden z najczęściej wybieranych celów w kampaniach Google i Facebook. Branże B2B i B2C w wielu przypadkach opierają lwią część swojej strategii właśnie o potencjał reklamowy tych dwóch ekosystemów. W trakcie warsztatu przejdę przez cały cykl życia kampanii leadowej:
Budowanie strategii – który kanał wybrać? Jaką marchewką wabić klienta? Jak skutecznie komunikować USP?
Optymalizacja – jak rotować grupami odbiorców, kreacjami, formatami reklamowymi, by skalować kampanię i obniżać koszt konwersji?
Analityka – czyli jak we współpracy z biznesem odsiewać „śmieciowe” leady i karmić systemy jakościowymi informacjami?
A to wszystko w oparciu o kejsy z branż B2B i B2C.
Jaki masz feed produktowy, tak Cię widzą - optymalizacja plików produktowych dla sklepów internetowych
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Poziom: Średnio-zaawansowany
Plik produktowy to wizytówka Twojego ecommercu dla milionów użytkowników. W obliczu nieuchronnej i błyskawicznie postępującej automatyzacji kierowania reklam oraz bidowania, plik produktowy staje się jednym z najistotniejszych elementów optymalizacji w kontekście kampanii produktowych (szczególnie w obliczu Performance Max). W trakcie warsztatu pokażę, w jaki sposób możesz „podrasować” swój plik, tak by wygrywać więcej aukcji w kampaniach Google Ads oraz jak modyfikować określone atrybuty feedów produktowych korzystając z popularnych rozwiązań na rynku (GMC, Sembot, Channable). Finalnie porozmawiamy też o tym, w jaki sposób zapewnić podrasowanemu feedowi lepszą ekspozycję w kampaniach.
Eksplorowanie bez tajemnic
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Poziom: Średnio-zaawansowany
Nie możesz odnaleźć się w Google Analytics 4? Zniknęły Twoje ulubione raporty? Spokojnie, podczas warsztatu dowiesz się, jak z pomocą sekcji Eksplorowanie wyklikać raport szyty na miarę, wykryć anomalie i stworzyć grupy docelowe do kampanii.
Optymalizujemy dashboard w Data Studio
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Poziom: Średnio-zaawansowany
Na warsztat bierzemy typowy dashboard - co możemy w nim poprawić? Przejdziemy przez zasady poprawnej wizualizacji danych, ciekawe funkcje Data Studio i optymalizację kosztów. Z warsztatu wyjdziemy z nową wiedzą i... fajnym szablonem do wykorzystania od zaraz