Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS

WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS
Status
Miejsce Polska INTERNET
Data rozpoczęcia 2022-10-25
Data zakończenia 2022-10-25
www https://semkrk.pl/google-ads-analytics-25-10-2022/
Email marketing@devagroup.pl
Kontakt
Kamil Leśniak
519 576 444
marketing@devagroup.pl
Opis

7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka


Agenda warsztatów

5 skutecznych sposobów na optymalizację kampanii Google Ads w 2022 roku
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio-zaawansowany

Czy w dobie automatyzacji narzędzi reklamowych czynnik ludzki odgrywa jeszcze duże znaczenie?  Sprawdźmy to! Na przykładzie Google Ads pokażę 5 sposobów optymalizacyjnych, dzięki którym algorytmy radzą sobie znacznie lepiej.


Jak przenieść konfigurację UA do GA4 korzystając z wtyczek i GTM?
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener

1 lipca 2023 coraz bliżej... Jeżeli jeszcze nie udało Ci się przenieść konfiguracji UA do GA4, to czas najwyższy! Pokażę jak to zrobić z wykorzystaniem GTM i wtyczek do dwóch popularnych sklepowych CMS. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak zmapować potrzebne eventy, ustawienia i... jak przenieść wszystko do nowej wersji GA, zgodnie z zaleceniami Google dotyczącymi consent mode i konwersji rozszerzonych.


Strumień leadów z płatnych źródeł - jak budować, optymalizować i analizować kampanie leadowe korzystając z Google Ads i Facebook Ads?
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio-zaawansowany

Generowanie tłustych, jakościowych i kalorycznych leadów to jeden z najczęściej wybieranych celów w kampaniach Google i Facebook. Branże B2B i B2C w wielu przypadkach opierają lwią część swojej strategii właśnie o potencjał reklamowy tych dwóch ekosystemów. W trakcie warsztatu przejdę przez cały cykl życia kampanii leadowej:

Budowanie strategii – który kanał wybrać? Jaką marchewką wabić klienta? Jak skutecznie komunikować USP?
Optymalizacja – jak rotować grupami odbiorców, kreacjami, formatami reklamowymi, by skalować kampanię i obniżać koszt konwersji?
Analityka – czyli jak we współpracy z biznesem odsiewać „śmieciowe” leady i karmić systemy jakościowymi informacjami?
A to wszystko w oparciu o kejsy z branż B2B i B2C.


Jaki masz feed produktowy, tak Cię widzą - optymalizacja plików produktowych dla sklepów internetowych
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio-zaawansowany

Plik produktowy to wizytówka Twojego ecommercu dla milionów użytkowników. W obliczu nieuchronnej i błyskawicznie postępującej automatyzacji kierowania reklam oraz bidowania, plik produktowy staje się jednym z najistotniejszych elementów optymalizacji w kontekście kampanii produktowych (szczególnie w obliczu Performance Max). W trakcie warsztatu pokażę, w jaki sposób możesz „podrasować” swój plik, tak by wygrywać więcej aukcji w kampaniach Google Ads oraz jak modyfikować określone atrybuty feedów produktowych korzystając z popularnych rozwiązań na rynku (GMC, Sembot, Channable). Finalnie porozmawiamy też o tym, w jaki sposób zapewnić podrasowanemu feedowi lepszą ekspozycję w kampaniach.


Eksplorowanie bez tajemnic
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro

Poziom: Średnio-zaawansowany

Nie możesz odnaleźć się w Google Analytics 4? Zniknęły Twoje ulubione raporty? Spokojnie, podczas warsztatu dowiesz się, jak z pomocą sekcji Eksplorowanie wyklikać raport szyty na miarę, wykryć anomalie i stworzyć grupy docelowe do kampanii.


Optymalizujemy dashboard w Data Studio
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro

Poziom: Średnio-zaawansowany

Na warsztat bierzemy typowy dashboard - co możemy w nim poprawić? Przejdziemy przez zasady poprawnej wizualizacji danych, ciekawe funkcje Data Studio i optymalizację kosztów. Z warsztatu wyjdziemy z nową wiedzą i... fajnym szablonem do wykorzystania od zaraz