Ogłoszenia targów i szkoleń
Warsztaty kupieckie II - poziom zaawansowany
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3526/warsztaty-kupieckie-ii-poziom-zaawansowany |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Celem szkolenia jest:- zdobycie umiejętności budowania i zarządzania relacjami z odbiorcami,- doskonalenie osobistych umiejętności i zdolności negocjacyjnych,- umiejętność przygotowania i budowania scenariuszy negocjacyjnych,- nabycie umiejętności zarządzania sytuacją negocjacyjną (poznanie jej dynamiki i stosowania gier negocjacyjnych),- zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji.Szkolenie "Warsztaty kupieckie - poziom zaawansowany" jest kontynuacją szkolenia "Warsztaty kupieckie".O ile poprzednie szkolenie koncentrowało się na podstawowych narzędziach, które powinny stosować centra zakupowe, tak podczas tego szkolenia koncentrujemy się na mechanizmach podejmowania decyzji. Symulacje sytuacji stosowane na szkoleniu są przeznaczone dla uczestników o dobrych umiejętnościach negocjacyjnych.Pierwszą część szkolenia przeznaczono na przedstawienie możliwych kierunków rozwoju współpracy, do których dąży dostawca. Omówione zostaną zależności i niebezpieczeństwa pojawiające się we wszystkich stadiach kształtowania związku: kupiec - dostawca.Następnie uczestnicy szkolenia poznają od strony praktycznej, mechanizmy wpływania na zmiany postaw, zbudowane na najsilniej działających regułach, którymi posługują się dobrze wyszkoleni sprzedawcy.Na podstawie zastosowanych gier symulacyjnych uczestnicy określą mocne i słabe strony dostawcy, wyszukają skuteczne "dźwignie".Program szkolenia1. Do czego dążą sprzedawcy? Budowanie relacji z odbiorcądocelowe modele kształtowania współpracyetapy kształtowania więzi - charakterystykapotencjalne zagrożenia2. Psychologiczne aspekty podejmowania decyzji3. Określenie relacji pomiędzy partnerami negocjacjisprzeczność czy wspólnota interesów?sprzeczność pozorna a rzeczywistatypowe zachowania w sytuacji konfliktu interesówmechanizmy ucieczki i walkitechniki kierowania zmianą4. Jak uchronić się przed manipulacją sprzedawców?5. Reguły wywierania wpływu - pułapki logicznego myśleniatechniki finalizowania transakcji w negocjacjachsekwencje próśbzamykanie alternatywązamykanie przez podsumowanieseria kolejnych potwierdzeńinne techniki6. Style negocjowania a wpływ osobowości partneraprofil osobowości, powtarzalna trafnośćidentyfikacja typów komunikowania, identyfikacja typów działaniastosowanie profili osobowości, dodatkowe obserwacjePerspektywa postępowania z partnerem7. Dynamika procesu negocjacyjnegoPrzygotowanie negocjacji: poznanie partnera, cel negocjacji, kryteria oceny, analiza możliwych scenariuszy, opracowanie argumentówZespoły negocjacyjne: role merytoryczne i role taktyczne8. Gry negocjacyjneGry negocjacyjne - negocjacje pozycyjne (proponowane zagadnienia):negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.negocjacje z zespołemrenegocjacje warunków współpracyAnaliza własnej skuteczności negocjowania - Autodiagnostyka.