Ogłoszenia targów i szkoleń
WARSZTATY SEO
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska INTERNET |
Data rozpoczęcia | 2022-10-26 |
Data zakończenia | 2022-10-26 |
www | https://semkrk.pl/seo-26-10-2022/ |
marketing@devagroup.pl |
Kontakt
Kamil Leśniak
519 576 444
Opis
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka
Agenda warsztatów
Optymalizacja stron WordPress i sklepów Woocommerce na konkretnych przykładach
Jakub Zeid
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Nie zabraknie wskazówek dotyczących typowych powtarzanych jak i tych rzadziej spotykanych błędów na WordPress (Woocommerce). Przedstawię sposoby na optymalizację bez wtyczek wraz z ich konkretnymi przykładami użycia i efektami, na które pozwoliły. Omówię polecane wtyczki przydatne pod SEO i przedstawie ich sprawdzoną konfigurację. To wszystko z nawiązaniem do optymalizacji technicznej zarówno pod kątem struktury jak i procesu ładowania strony (m.in. CWV).
Budowanie relacji z mediami i partnershipami w B2B. PR, SEO i linkbuilding za granicą
Kinga Edwards
CEO & Creative Owner w brainybe.es
Poziom: Średnio-zaawansowany
W jaki sposób nawiązać kontakty z zagranicznymi mediami, potencjalnymi integratorami i innymi firmami w branży? Jak wykorzystać własną strategię contentową do zdobywania linków i wzmianek?
Na co zwrócić uwagę, przygotowując teksty i kampanie outreach? Sporo pytań – niewiele dobrych odpowiedzi. Podczas moich krótkich warsztatów, pokażę kilka dobrych praktyk, narzędzi i przykładów, które warto zapamiętać i stosować.
Duplikacja i kanibalizacja treści...
Sebastian Heymann
Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak
Poziom: Średnio-zaawansowany
... czyli dwa procesy, które mocno się przenikają - choć nie oznaczają tego samego. Mogą powodować obniżenie rankingu, ale można je przekuć w sukces. Opowiem o tym jak to zrobić i jak kopiować treści, aby nie żałować.
Backlink Management - zarządzanie linkami zewnętrznymi
Sebastian Heymann
Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak
Poziom: Średnio-zaawansowany
Opowiem o tym, jak przeprowadzać analizę linków zewnętrznych, co jest ważne w obecnych linkach i co zrobić, aby wydobyć z nich jak największą wartość. Dzięki czemu wykorzystamy maksymalny potencjał w już istniejących linkach.
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i NLP w SEO cz. 1
Damian Kiełbasa
Współzałożyciel i CTO platformy CONTADU
Poziom: Średnio-zaawansowany
Google ewoluuje. Algorytmy rankingowe projektowane przez inżynierów ustępują miejsca rozwiązaniom tworzonym z wykorzystaniem machine learningu i sztucznej inteligencji. Jednocześnie dzięki rozwojowi NLP, wyszukiwarka coraz lepiej interpretuje intencje użytkowników, nawet jeśli zapytanie zostało zadane językiem naturalnym, a nie słowami kluczowymi. W pierwszej części poznamy teoretyczne podstawy tego, jak Google działa w 2022 roku i jak powinniśmy zaadaptować nasze działania, aby były skuteczne.
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i NLP w SEO cz. 2
Damian Kiełbasa
Współzałożyciel i CTO platformy CONTADU
Poziom: Średnio-zaawansowany
Druga część mojego wystąpienia, to praktyczne wykorzystanie wiedzy z części pierwszej. Dowiemy się, w jaki sposób powinniśmy adresować intencje użytkowników na etapie tworzenia struktury witryny i planowania treści. Pokażemy praktyczne przykłady i zademonstrujemy, co to znaczy realizować semantyczne SEO w praktyce.