Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Warsztaty umiejętności menedżerskich

Warsztaty umiejętności menedżerskich
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3606/warsztaty-umiejetnosci-menedzerskich
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
"AKADEMIA MENEDŻERA\\\"obejmuje realizację bezpłatnych szkoleń współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem Projektu jest nabycie i podniesienie kwalifikacji pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego.I spotkanie 14-15 lutego 2013II spotkanie 22-23 lutego 2013III spotkanie 1-2 marca 2013CELE SZKOLENIA:· Poznanie zasad kierowania zespołem· Doskonalenie umiejętności zarządzania ludźmi· Motywowanie do lepszej pracy i inspirowanie pracowników do rozwoju· Rozwój umiejętności komunikacyjnych· Rozumienie dynamiki zespołu· Kształcenie partnerskiej postawy wobec pracowników· Budowanie autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych1. Efektywna komunikacja w zarządzaniu zespołem• Przeszkody w porozumiewaniu się• Komunikacja jedno- i dwukierunkowa• Techniki sprzyjające efektywnej komunikacji• Mowa ciała2. Style kierowania• Obszary kierowania• Źródła autorytetu lidera• Dynamika zespołu pracowniczego – fazy rozwoju• Style kierowania zespołem pracowniczym• Dynamika zespołu a style kierowania – dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru3. Budowanie zespołu pracowniczego• Kompetencje członków zespołu• Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu• Cechy efektywnego zespołu• Wdrażanie nowych pracowników• Budowanie współpracy• Planowanie celów dla zespołu4. Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy• Motywy działania i potrzeby pracowników• Główne teorie motywowania• Dopasowanie sposobów motywowania do typu pracowników• Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej• Techniki motywacji• Formułowanie motywujących komunikatów krytycznych• Prowadzenie rozmów oceniających i coachingowych5. Rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole• Źródła konfliktów• Rodzaje konfliktów w zespole• Dynamika konfliktu• Rozwiązywanie problemów w kontaktach z pracownikami6. Delegowanie zadań i uprawnień• Delegowanie• Korzyści i przeszkody w procesie delegowania• Zasady delegowania• Zasady wydawania poleceń7. Radzenie sobie ze stresem• Mechanizm stresu• Główne źródła stresu• Rodzaje stresu• Indywidualne reakcje na sytuacje trudne• Sposoby radzenia sobie z napięciami• Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami podwładnych8. Zarządzanie sobą w czasie• Postawy wobec czasu• Pożeracze czasu• Główne reguły zarządzania sobą w czasie• Formułowanie celów i określanie priorytetów9. Budowanie adekwatnej samooceny drogą do sukcesu zawodowego• Filary poczucia własnej wartości• Strategie podnoszenia• Strategie podnoszenia samooceny