Ogłoszenia targów i szkoleń
Warsztaty umiejętności menedżerskich dla liderów produkcji
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3068/warsztaty-umiejetnosci-menedzerskich-dla-liderow-produkcji |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:- Rozwijanie umiejętności pełnienia ról kierowniczych,- Doskonalenie efektywnej współpracy z podwładnymi,- Poznanie mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,- Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,- Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,- Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,- Rozumienie dynamiki zespołu,- Kształcenie partnerskiej postawy wobec pracowników,- Budowanie autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.- Korzyści z uczestnictwa:- Identyfikacja z rolą menedżerską- Wzrost skuteczności działania jako menedżera- Integracja zespołu wokół zadania- Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami- Wzrost samooceny i pewności siebie- Rozwój osobistyUczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje. Program szkolenia1. Rola lidera w zespoleLider jako przywódcaKompetencje psychospołeczne kierownikaProces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanieŹródła autorytetu lidera2. Style kierowania zespołemStyle kierowania zespołem pracowniczymStyle kierowania a charakter zespołuDynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwojuRole przyjmowane i pełnione przez członków zespołuDynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru3. Budowanie konstruktywnego dialoguZnaczenie przepływu informacji w firmieZakłócenia w relacjach: kierownik -pracownikTechniki poprawiające komunikacjęKomunikacja jedno- i dwukierunkowaZasady udzielania informacji zwrotnych4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierowniczaOcenianie jako element systemu motywacyjnegoZniekształcenia w procesie ocenianiaZasady prowadzneia rozmów oceniającychPrzebieg rozmowy oceniającej5. Budowanie postawy asertynwejAsertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemówModel asertywngeo szefaRóżnice między wydawaniem próśb i poleceńAsertywny sposób egzekwowania poleceń 6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołemRodzaje konfliktów w pracyKonstruktywne sposoby rozwiązywania problemówProwadzenie trudnych rozmów