Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Warsztaty zachowań asertywnych, techniki radzenia sobie z konfliktami

Warsztaty zachowań asertywnych, techniki radzenia sobie z konfliktami
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3054/warsztaty-zachowan-asertywnych-techniki-radzenia-sobie-z-konfliktami
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:- Poznanie dynamiki konfliktu- Rozpoznanie własnych sposobów zachowania w sytuacji konfliktu- Rozwijanie umiejętności rozumienia istoty konfliktu- Wypracowanie adekwatnych do celów firmy sposobów radzenia sobie z konfliktami- Kształcenie partnerskiej postawy w rozwiązywaniu konfliktów- Zwiększanie efektywności porozumiewania się z innymi poprzez rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji.- Doskonalenie umiejętności stawiania granic w sytuacjach interpersonalnych - dbanie o własne interesy w harmonii z otoczeniem- Doskonalenie umiejętności zastosowania technik mediacji i negocjacji Program szkolenia1. Czym jest konflikt?Teoria konfliktu - tradycyjne i współczesne poglądy na konflikt.Skąd się biorą konflikty? Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.Poziomy i przebieg konfliktu. Konflikt jako nieodłączny element zespołu.Typy zachowań uczestników konfliktu: uległość, agresja, zachowania bierno-agresywne, manipulacja - możliwości i ograniczenia każdego stylu zachowańRodzaje konfliktów w organizacji:konflikty danych,strukturalne,relacji,interesów,wartości;Twórczy potencjał konfliktów. Motywowanie do zmian.2. Rozwiązywanie konfliktów:Umiejętności psychospołeczne pomocne w konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów.Rola postrzegania i interpretacji w rozwiązywaniu konfliktów.Style komunikacji - jak rozmawiają strony konfliktu? Zasady pracy z konfliktami w relacji Dorosły-Dorosły.Typy postaw interpersonalnych Thomasa Harrisa.Różne strategie rozwiązywania konfliktów:dominacja i tłumieniekompromisintegrujące rozwiązywanie problemów3. Asertywność w konflikcie:Nieporozumienia wokół pojęcia asertywności.Prawa asertywności oraz wpływ z ich korzystania na radzenie sobie z konfliktami.Obrona własnego terytorium psychologicznego.Asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy w konflikcie.Obrona własnych opinii i przekonań.Krytyka konstruktywna.Koncentracja na rozwiązaniach.Pozytywne informacje zwrotneAsertywne reagowanie na oceny i krytykę.Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Techniki obrony przed manipulacją.4. Mediacje:Specyfika mediacji w życiu zawodowym.Rola mediatora.Zasady mediacji.Alternatywy w mediacji. 5. Negocjacje:Proces negocjacji i jego etapy.BATNA - opracowanie alternatywy swojej i partnera.Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.Zasady stylu rzeczowego - zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu.