Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

WARSZTATY ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH, TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z KONFLIKTAMI (CZYTNIK E-BOOK W PREZENCIE!!!)

WARSZTATY ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH, TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z KONFLIKTAMI (CZYTNIK E-BOOK W PREZENCIE!!!)
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5637/warsztaty-zachowan-asertywnych-techniki-radzenia-sobie-z-konfliktami-czytnik-e-book-w-prezencie
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Konflikty są nieodłącznym elementem naszego życia zarówno zawodowego jak i osobistego. Ich źródłem są różnice celów, wartości, interesów, różnice w postrzeganiu, problemy organizacyjne, niektóre style kierowania. Wielu ludzi nie radzi sobie z konfliktami, wielu reaguje na nie obawą, lękiem, agresją. Tymczasem istnieją asertywne sposoby rozwiązywania konfliktów. Jeśli chcesz poznać dynamikę konfliktów i przećwiczyć różne techniki radzenia sobie z nimi - zapraszamy na nasze warsztaty prowadzone w duchu filozofii "wygrany - wygrany\".Cele szkolenia:Poznanie dynamiki konfliktuRozpoznanie własnych sposobów zachowania w sytuacji konfliktuRozwijanie umiejętności rozumienia istoty konfliktuWypracowanie adekwatnych do celów firmy sposobów radzenia sobie z konfliktamiKształcenie partnerskiej postawy w rozwiązywaniu konfliktówZwiększanie efektywności porozumiewania się z innymi poprzez rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji. Doskonalenie umiejętności stawiania granic w sytuacjach interpersonalnych - dbanie o własne interesy w harmonii z otoczeniemDoskonalenie umiejętności zastosowania technik mediacji i negocjacji Program szkolenia1. Czym jest konflikt?Teoria konfliktu - tradycyjne i współczesne poglądy na konflikt.Skąd się biorą konflikty? Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.Poziomy i przebieg konfliktu. Konflikt jako nieodłączny element zespołu.Typy zachowań uczestników konfliktu: uległość, agresja, zachowania bierno-agresywne, manipulacja – możliwości i ograniczenia każdego stylu zachowańRodzaje konfliktów w organizacji:konflikty danych, strukturalne, relacji, interesów, wartości;Twórczy potencjał konfliktów. Motywowanie do zmian.2. Rozwiązywanie konfliktów:Umiejętności psychospołeczne pomocne w konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów.Rola postrzegania i interpretacji w rozwiązywaniu konfliktów.Style komunikacji – jak rozmawiają strony konfliktu? Zasady pracy z konfliktami w relacji Dorosły-Dorosły. Typy postaw interpersonalnych Thomasa Harrisa.Różne strategie rozwiązywania konfliktów:dominacja i tłumieniekompromisintegrujące rozwiązywanie problemów3. Asertywność w konflikcie:Nieporozumienia wokół pojęcia asertywności.Prawa asertywności oraz wpływ z ich korzystania na radzenie sobie z konfliktami.Obrona własnego terytorium psychologicznego.Asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy w konflikcie.Obrona własnych opinii i przekonań.Krytyka konstruktywna.Koncentracja na rozwiązaniach.Pozytywne informacje zwrotneAsertywne reagowanie na oceny i krytykę.Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Techniki obrony przed manipulacją.4. Mediacje:Specyfika mediacji w życiu zawodowym.Rola mediatora.Zasady mediacji.Alternatywy w mediacji. 5. Negocjacje:Proces negocjacji i jego etapy.BATNA - opracowanie alternatywy swojej i partnera.Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.Zasady stylu rzeczowego - zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu. Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.