Ogłoszenia targów i szkoleń
Windykacja należności - szkolenia zamknięte
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska cała Polska |
Data rozpoczęcia | 2014-02-06 |
Data zakończenia | 2015-02-06 |
biuro@perspecta.pl |
Kontakt
Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych
Windykacja Należności
W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Główne moduły warsztatu:
• Określenie zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej.
• Odzyskanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych.
• Dobre przygotowanie się do rozmowy z dłużnikiem.
• Panowanie nad emocjami w sytuacji windykacyjnej.
• Opracowanie skutecznej strategii odzyskiwania należności.
• Zdobywanie jak największej ilości informacji o dłużniku.
• Skuteczne odpowiedzi na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach gier windykacyjnych.
Zakres tematyczny szkolenia:
1. Dlaczego klienci nie płacą? Postawy i taktyki stosowane przez klientów (dłużników).
2. Jak polubić rozmowy windykacyjne ? – pokonanie barier mentalnych.
3. Co jest najważniejsze w rozmowie windykacyjnej? – świadomość celu każdej rozmowy windykacyjnej.
4. Struktura rozmowy – kontrolowanie przebiegu rozmowy.
5. Sposoby radzenia sobie z wymówkami klienta. Przejęcie kontroli nad sytuacją.
6. Umiejętne formułowanie oczekiwań i ostrzeżeń wobec klienta. Czego klient nie powinien usłyszeć, jakich zwrotów unikać?
7. Efektywne pozyskiwanie informacji o kliencie/dłużniku.
8. Czynniki zakłócające prawidłową komunikację z dłużnikami.
9. Jak sterować rozmową - prowokowanie i opanowywanie negatywnych emocji.
10. Z kim oprócz klienta (dłużnika) rozmawiać w sprawie spłaty należności? Jak dotrzeć do dłużnika unikającego rozmowy?
11. Typologia dłużników. Typologia klienta.
12. Typowe gry klientów (dłużników).
13. Negocjacje z dłużnikami. Skuteczna reakcja na wymówki.
14. Techniki zapowiadania sankcji.
15. Sposób zakończenia rozmowy.
16. Najczęściej popełniane błędy w rozmowach windykacyjnych.
17. Zasady i stosowanie profilaktyki windykacyjnej.
18. Wypracowanie indywidualnych dla każdego najskuteczniejszych sposobów skutecznego windykatora.
19. Praktyczne wskazówki prawne z zakresu windykacji.
Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.
Terminy szkolenia: Do ustalenia
Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.