Ogłoszenia targów i szkoleń
WINDYKACJE: Skuteczne prowadzenie rozmow i negocjacje z dluznikami.
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Krynica Zdrój |
Data rozpoczęcia | 2012-12-06 |
Data zakończenia | 2012-12-08 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/255/windykacje-skuteczne-prowadzenie-rozmow--i-negocjacje-z-dluznikami |
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
WINDYKACJE:Skuteczne prowadzenie rozmów i negocjacje z dłużnikami.CENA REGULARNA: 1950 PLN nettoCENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto(*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:• uświadomienie sobie możliwości prowadzenia rozmów windykacyjnych tak, aby nie miały one negatywnego wpływu na przyszłe relacje biznesowe• przećwiczenie rozmów i negocjacji windykacyjnych • zwiększenie skuteczności w odzyskiwaniu zaległych należnościPROGRAM SZKOLENIA:1. PROCES NEGOCJACJI WINDYKACYJNYCH, ETAPY• Drabina windykacyjna• Mechanizmy powstawania gier dłużników2. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY Z DŁUŻNIKIEM• co należy zadbać przed przystąpieniem do windykacji3. KOMUNIKACJA Z DŁUŻNIKIEM TELEFONICZNIE, MAILOWO, LISTOWNIE, OSOBIŚCIE• Zasady kontaktowania się z dłużnikami• Rozmowa telefoniczna• Diagnoza odpowiedzialności4. DIAGNOZA GIER I WYMÓWEK• Podstawowe gry dłużników: "na czas", "na biedę", "na krwiopijcę"5. SKUTECZNE KONTRTAKTYKI• Wykorzystanie analizy transakcyjnej do radzenia sobie z grami dłużników 6. STOSOWANIE PRESJI I SANKCJI• Możliwości stosowania presji• Rodzaje sankcji i zasady stosowania7. ASERTYWNOŚĆ W WINDYKACJACH• Radzenie sobie z emocjami• Stawianie granic• Zdarta płyta8. ZAWIERANIE SKUTECZNEJ UGODY9. EGZEKWOWANIE USTALEŃ10. ZAKOŃCZENIE I EWALUACJA SZKOLENIASZKOLENIE PROWADZI:Trener biznesu, Mistrz Praktyk NLP.Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uczeń m.in. Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Praktyk biznesu. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych, z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce.Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwijania kompetencji menadżerskich (budowanie zespołów, rekrutacje, zarządzanie i motywowanie podwładnych, wsparcie rozwoju pracowników, coaching, oceny okresowe) oraz kompetencji handlowych (standardy wizyty handlowej, etapy i techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandising, negocjacje handlowe, windykacje).Szkolił pracowników m.in.: Alior Banku, Poczty Polskiej, PZU, NFZ, Zara, Big Star, Ochnik, Marks & Spencer, Venezia, Zdrovit, Fabryki Galanterii Czekoladowej EDBOL, Rieber Foods Polska S.A., PPW Morfeusz, Medax Ostrowiec Św., Centrum Ogrodnicze Żulicki, Ségécé Polska Sp. z o.o., Miejska Energetyka Cieplna Ostrowiec Św., Kapsch Telamatic Services Poland, Vobis, AISEC...CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl