Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa

Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-10-10
Data zakończenia 2013-10-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2510/wystapienia-publiczne-i-prezentacja-biznesowa
Email
Kontakt
Most Wanted! Training Institute
Opis
  KORZYŚCI: Korzyści dla uczestnika to: podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzystaniem PowerPoint wyeliminowanie strachu przed wystąpieniem publicznym opanowanie sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania sprawdzenie umiejętności przemawiania, przygotowanie się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach firmowych. CEL SZKOLENIA: Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia pokażemy jak to zrobić. Sprawdzimy i poprawimy umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli sami ocenić swoje błędy. My pokażemy jak je wyeliminować. Wystąpienia przed publicznością nie jest trudne, niezależnie od tego, czy jest to posiedzenie zarządu, rady nadzorczej, konferencja, kongres, gala i wręczenie nagród "Gazela Biznesu 2012", bankiet, targi, czy narada ze współpracownikami. Wystarczy zastosować się do konkretnych zasad i stosować ćwiczenia, które będą podstawą szkolenia. To szkolenie dla tych managerów, którym zależy na: podniesieniu umiejętności przemawiania, wyeliminowaniu swojej słabości – strachu przed wystąpieniem publicznym, prezentowaniu ciekawie i skutecznie w taki sposób, aby publiczność słuchała, sprawdzeniu, czy prawidłowo przemawiają, coraz częściej występują przed kamerą telewizyjną i są nagrywani przez media firmowe. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym. PROWADZĄCY SZKOLENIE: Maurycy Seweryn – Wykładowca "Komunikacji interpersonalnej" i "Autoprezentacji i wystąpień publicznych" w Studium Podyplomowym oraz na Wydziale Dziennikarstwa i PR w Wyższej Szkole Handlowej. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Przeszedł drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota. Prowadził biuro prasowe marszałka Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR. Ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations. PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 1. Praca z kamerą. Przygotowanie do prezentacji i przemówienia. Jak opanować tremę? Dobór stylu wystąpień do mówcy. Błędy prezenterów. Czego unikać a co stosować przed przemówieniem? Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy. Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika. Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium. Sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem. Co zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową publicznością? Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. Przygotowanie przestrzeni wystąpienia. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik. Typy słuchaczy i audytorium. Struktura wystąpień publicznych. Przygotowanie się do wystąpienia. Przygotowanie przemówienia. Techniki panowania nad dyskusją. Zasady postępowania z trudnym audytorium. Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium. Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium. Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania. DZIEŃ 2. Analiza nagrań uczestników. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia. Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji. Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała. · Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych. · Aparycja – oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej. · Kinezyka – mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział? · Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie. · Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku. · Chronemika – zarządzanie czasem w prezentacji. · Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. Warszawa, 19-20 listopada 2012Koszt uczestnictwa: 1 290 PLN netto