Ogłoszenia targów i szkoleń
Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-10-10 |
Data zakończenia | 2013-10-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2510/wystapienia-publiczne-i-prezentacja-biznesowa |
Kontakt
Most Wanted! Training Institute
Opis
KORZYŚCI:
Korzyści
dla uczestnika to:
podniesienie
umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzystaniem
PowerPoint
wyeliminowanie
strachu przed wystąpieniem publicznym
opanowanie
sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania
sprawdzenie
umiejętności przemawiania,
przygotowanie
się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach firmowych.
CEL SZKOLENIA:
Nie
ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka
polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania.
Podczas szkolenia pokażemy jak to zrobić. Sprawdzimy i poprawimy umiejętność
przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli sami ocenić
swoje błędy. My pokażemy jak je wyeliminować.
Wystąpienia
przed publicznością nie jest trudne, niezależnie od tego, czy jest to
posiedzenie zarządu, rady nadzorczej, konferencja, kongres, gala i wręczenie
nagród "Gazela Biznesu 2012", bankiet, targi, czy narada ze współpracownikami.
Wystarczy zastosować się do konkretnych zasad i stosować ćwiczenia, które będą
podstawą szkolenia.
To
szkolenie dla tych managerów, którym zależy na:
podniesieniu
umiejętności przemawiania,
wyeliminowaniu
swojej słabości – strachu przed wystąpieniem publicznym,
prezentowaniu
ciekawie i skutecznie w taki sposób, aby publiczność
słuchała,
sprawdzeniu,
czy prawidłowo przemawiają,
coraz
częściej występują przed kamerą telewizyjną i są nagrywani przez media firmowe.
Niekiedy
jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego.
To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Maurycy Seweryn
–
Wykładowca "Komunikacji interpersonalnej" i "Autoprezentacji i wystąpień
publicznych" w Studium Podyplomowym oraz na Wydziale Dziennikarstwa i PR w
Wyższej Szkole Handlowej.
Absolwent
Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i
stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze
Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji
Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę
Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.
Przeszedł
drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds.
sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota.
Prowadził biuro prasowe marszałka Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele
kampanii wizerunkowych i PR. Ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych.
Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.
PROGRAM
SZKOLENIA:
DZIEŃ
1. Praca
z kamerą.
Przygotowanie
do prezentacji i przemówienia. Jak opanować tremę?
Dobór stylu
wystąpień do mówcy.
Błędy prezenterów.
Czego unikać a co stosować przed przemówieniem?
Rodzaje mówców i
najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku
poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
Metody kreowania
porozumienia między mówcą a audytorium.
Sprawdzone sposoby
radzenia sobie ze stresem.
Co
zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową
publicznością?
Przemawianie,
techniki prezentacji i autoprezentacji.
Przygotowanie
przestrzeni wystąpienia.
Badanie potrzeb,
oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
Typy słuchaczy i
audytorium.
Struktura
wystąpień
publicznych.
Przygotowanie się
do wystąpienia.
Przygotowanie
przemówienia.
Techniki panowania
nad dyskusją.
Zasady postępowania
z trudnym audytorium.
Jak zdobyć
słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Prawidłowa
argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Aktywne słuchanie i
odpowiadanie na pytania.
DZIEŃ
2. Analiza
nagrań uczestników.
Prezentacja
a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
Słowa to tylko 7
procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji.
Jak odbierają mnie
inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
·
Komunikacja
niewerbalna w relacjach biznesowych.
·
Aparycja
– oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy
handlowej.
·
Kinezyka
– mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
·
Proksemika-
jak zarządzać przestrzenią w biznesie.
·
Haptyka
– dotyk a kreowanie wizerunku.
·
Chronemika
– zarządzanie czasem w prezentacji.
·
Wykorzystanie
mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. Warszawa, 19-20 listopada 2012Koszt uczestnictwa: 1 290 PLN netto