Ogłoszenia targów i szkoleń
Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4475/wystapienia-publiczne-i-prezentacje-biznesowe |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniaNie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut - w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia pokażemy jak to zrobić. Sprawdzimy i poprawimy umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli sami ocenić swoje błędy. My pokażemy jak je wyeliminować. Wystąpienia przed publicznością nie jest trudne, niezależnie od tego, czy jest to posiedzenie zarządu, rady nadzorczej, konferencja, kongres, bankiet, targi, czy narada ze współpracownikami. Wystarczy zastosować się do konkretnych zasad i stosować ćwiczenia, które będą podstawą szkolenia.Celem szkolenia jest : podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzyst taniem PowerPointa wyeliminowanie strachu przed wystąpieniem publicznym nabycie umiejętności kontroli dynamiki i modulacji głosu opanowanie sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania (przyciągania i skupiania na naszej prezentacji uwagi publiczności, przemawiania tak aby być słuchanym ). przygotowanie się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach itp. zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami lub słuchaczami podczas wystąpień budowanie autorytetu wśród audytorium Program szkolenia1. Przygotowanie do prezentacji i przemówienia. Jak opanować tremę? Dobór stylu wystąpień do mówcy. Błędy prezenterów. Czego unikać a co stosować przed przemówieniem? Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy. Budowa wizerunku poza słowami -przestrzeń, władza, status, symbolika. Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium. Sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem.2. Co zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową publicznością? Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. Przygotowanie przestrzeni wystąpienia. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium - dobór technik. Typy słuchaczy i audytorium. Struktura wystąpień publicznych. Przygotowanie się do wystąpienia. Przygotowanie przemówienia. Techniki panowania nad dyskusją. Zasady postępowania z trudnym audytorium. Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium. Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium. Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.3. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia. Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji. Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała. Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych. Aparycja - oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej. Kinezyka - mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział? Proksemika-jak zarządzać przestrzenią w biznesie. Haptyka - dotyk a kreowanie wizerunku. Chronemika - zarządzanie czasem w prezentacji. Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.