Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie czasem metodą Getting things done Davida Allena, czyli sztuka bezstresowej efektywności.
Status | |
---|---|
Miejsce | Dolnośląskie Wrocław |
Data rozpoczęcia | 2012-10-15 |
Data zakończenia | 2012-10-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2932/zarzadzanie-czasem-metoda-getting-things-done-davida-allena-czyli-sztuka-bezstresowej-efektywnosci |
Kontakt
Akademia Rozwoju Kompetencji
Opis
David Allen to guru zarządzania czasem we współczesnym świecie. Uczy jak skutecznie radzić sobie z natłokiem spraw. Istotą
zarządzania zadaniami wg Allena, jest to, aby zbudować indywidualny
system pracy, który pozwoli na bezstresowe i spokojne opanowywanie zadań
do wykonania. System pracy jest wypracowany w zależności od
indywidualnych potrzeb. Zazwyczaj jest on unikalny dla osoby, ale oparty
na szkielecie wypracowanym przez Allena. Istotą tego podejścia jest
umieszczanie każdej informacji w systemie pracy tak, aby w odpowiednim
momencie mieć do niej dostęp, a nawet w taki sposób, że system sam
podpowie o koniecznym działaniu. Cele szkolenia:- Zwiększenie efektywności w życiu osobistym i zawodowy- Zainspirowanie do wdrożenia metody organizacji pracy w codziennym życiu- Przedstawienie i przećwiczenie narzędzi GTD w praktyce Zakres szkolenia: 1. W jakim świecie żyjemy? Zainspirowanie uczestników do wdrożenia metody GTD i powodów jej skuteczności. 2. Poziomy skupienia uwagi: od zadań do wizji. Przekładanie zadań na cele krótko i długoterminowe 3. Podstawowe zasady GTD. Omówienie podstawowych zasad, które wpływają na efektywność osobistą. 4. Kolekcjonowanie spraw. Jest
to proces, w którym zbieramy wszystkie informacje do jednego systemu
uwalniając nasz umysł od zbędnych obciążeń psychicznych. 5. Wyłapywanie spraw z otoczenia. Metody koncentracji i uważności przydatne przy wyłapywaniu ważnych spraw. 6. Analiza pojawiających się zadań do wykonania. Jak postępować z każdą wymagającą uwagi sprawą, tak aby doprowadzić ją do końca? 7. Porządkowanie. Umiejscawianie zadań w systemie organizacji pracy w taki sposób, aby o niczym nie zapomnieć. 8. Realizacja zadań. Sposób na realizację zadań: kilka cennych wskazówek co do podejmowania akcji. 9. Przegląd spraw. Utrzymywanie spójności i aktualizowanie systemu pracy.Korzyści dla uczestników szkolenia i firmy:- więcej czasu dla siebie- więcej energii do działania- mniej stresu w codziennych sytuacjach- mniej niedokończonych spraw- motywacja do zmian- zwiększanie wpływu na własne życie- lepsze nastawienie do samego siebie oraz relacje z innymi ludźmi- lepsze rezultaty w każdej sferze życia: osobistej i zawodowe