Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie czasem metodą Getting things done Davida Allena dla managerów
Status | |
---|---|
Miejsce | Dolnośląskie Wrocław |
Data rozpoczęcia | 2012-10-15 |
Data zakończenia | 2012-10-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2934/zarzadzanie-czasem-metoda-getting-things-done-davida-allena-dla-managerow |
Kontakt
Akademia Rozwoju Kompetencji
Opis
Coraz więcej managerów spotyka się z zarzutem, że zbyt mało czasu poświęca czasu na rzeczy ważne, a więcej na gaszenie pożarów. Z tej sytuacji nie są zadowoleni pracownicy, którym poświęca się mniej czasu na omówienie wyników pracy, wspieranie w rozwoju, czy motywowanie.David Allen to guru zarządzania czasem we współczesnym świecie. Uczy jak skutecznie radzić sobie z natłokiem spraw. Pokazuje w jaki sposób, dzięki kilku prostym metodom, zbudować swój własny efektywny system pracy.Na tej podstawie przygotowaliśmy unikatowe szkolenie dedykowane managerom, które uwzględnia proces zarządzania pracownikami, działem, firmą. Uczestnicy otrzymają narzędzia w postaci check-list, scenariuszy rozmów z pracownikami i spotkań, narzędzi do planowania, czy metod wydobywania kreatywności.Szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę zwiększania efektywności pracy w czasach, których natłok informacji ogranicza efektywne pełnienie roli managera. Osłabia to zaangażowanie pracowników, w momencie, w którym staje się ono najważniejszym celem firm w drodze do budowania zysku.Cele szkolenia: zwiększenie efektywności w pracy managera zapoznanie się z metodą i narzędziami GTD dostarczenie managerom narzędzi i spójnego systemu zarządzania pracownikami i firmąKorzyści dla uczestników szkolenia: zapoznanie się z nowoczesnymi narzędziami zwiększania efektywności pracy zwiększenie nastawienia na realizację celów: więcej energii do działania i zakańczania spraw poprawienie relacji komunikacji z pracownikami i zwiększenie wykorzystania ich potencjałuZakres szkolenia:1. Wyzwania współczesnego świata dla biznesu? dyktatura zmiany w świecie – o potrzebie elastyczności zwiększenie stresu w wyniku presji czasu i wzrostu odpowiedzialności innowacyjność i szybkość kluczem do sukcesu w jaki sposób GTD może nam pomóc w lepszej pracy2. Rola i kompetencje menedżera we współczesnym świecie wyzwania przed jakimi stoją managerowie w zarządzaniu zespołem kształtowanie roli i kompetencji managera pokolenie Y w pracy – budowanie mostów zamiast murów3. Model zdrowia organizacji Viable System Model. myślenie systemowe w organizacji zarządzanie organizacją na wielu poziomach: od czynności operacyjnych po budowanie tożsamości z firmą4. Zarządzanie kołem zlecania zadań. delegowanie monitorowanie korygowanie wspieranie udzielanie informacji zwrotnych motywowanie5. Poziomy skupienia uwagi: od zadań do wizji. Przekładanie zadań na cele krótko i długoterminowe, oraz wizję funkcjonowania zespołu6. Podstawowe zasady GTD. Omówienie podstawowych zasad, które wpływają na efektywność osobistą7. Kolekcjonowanie spraw. Jest to proces w którym zbieramy wszystkie informacje do jednego systemu uwalniając nasz umysł od zbędnych obciążeń psychicznych.8. Wyłapywanie spraw z otoczenia. metody koncentracji i uważności na wyłapywanie ważnych spraw.9. Analiza pojawiających się zadań do wykonania. Jak postępować z każdą wymagającą uwagi sprawą, tak aby doprowadzić ja do końca?10 Porządkowanie. Umiejscawianie zadań w systemie organizacji pracy w taki sposób, aby o niczym nie zapomnieć.11. Realizacja zadań. Sposób na realizację zadań: kilka cennych wskazówek co do podejmowania akcji.12. Przegląd spraw. Utrzymywanie spójności i aktualizowanie systemu pracy.13. Narzędzia GTD: listy zadań check listy: spotkań, zebrań, rozmów, technik kreatywnego myślenia metoda naturalnego planowania, mind mappingProwadzenie:Maciej Sasintrener, coach, konsultant ds. szkoleń i rozwoju organizacjizałożyciel firmy Akademia Rozwoju KompetencjiSocjolog, filozof, absolwent studiów podyplomowych psychologia w zarządzaniu. Konsultant rozwoju organizacji. Mistrz Praktyk NLP, ukończył kurs analizy transakcyjnej, zakończony testem 101. Wykładowca i trener zagadnień z zakresu psychologii w biznesie oraz w rozwoju osobistym. Autor wielu programów szkoleniowych. Przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla ponad 2000 uczestników. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rozwojem organizacji: rekrutacją, komunikacją, sprzedażą, obsługą klienta i rozwojem kompetencji kierowniczych. Prywatnie pasjonuje się swoją pracą, a ponadto jest miłośnikiem malarstwa, jazzu nowoczesnego i dobrej książki. Biegacz. Zapraszam na mojego bloga.Termin szkolenia:24-25 styczeń 2013 roku w godzinach 9 - 17Miejsce szkolenia:Poznań ul. Wojskowa 4 (City Park)