Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie działalnością marketingową - HR-ZDM/ZPZG (EFS).

Zarządzanie działalnością marketingową - HR-ZDM/ZPZG (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4406/zarzadzanie-dzialalnoscia-marketingowa-hr-zdmzpzg-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach projektu: Lubuska Akademia Zarządzania Przedsiębiorstwem. Celem projektu szkoleniowego jest wzrost kompetencji zarządczych u 216 menedżerów i menedżerek w 104 lubuskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. W celu przeciwdziałania dyskryminacji kobiet na stanowiskach kierowniczych, mają one zapewniony dostęp do min. 40 % miejsc szkoleniowych. Projekt przyczyni się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w regionie. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. W celu rekrutacji prosimy o kontakt z naszym Konsultantem: Konrad Kurczyńskie-mail: konrad.kurczynski@altkom.pltel: 224608984 Program szkolenia: Dzień 1: • Dlaczego przedsiębiorstwo potrzebuje planowania marketingowego? • Różnice między planem marketingowym a planem rozwoju przedsiębiorstwa. • Koncepcje 4P i 4C. • Podstawowe elementy clientingu. • Co firma chce oferować – konstruowanie oferty produktów / usług. • Do kogo firma chce skierować ofertę – pozycjonowanie oferty, badania preferencji odbiorców. • W jaki sposób zorganizować dystrybucję produktów / usług, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej? • Polityka cenowa w przedsiębiorstwie – sposoby kalkulacji cen, rabaty. Dzień 2: • Metody pozyskiwania informacji marketingowych. • Planowanie badań marketingowych. • Typy badań marketingowych. • Tworzenie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa. • Zasady ustalania celów marketingowych. • Analizy strategiczne w przedsiębiorstwie – BCG (portfolio produktowe), SWOT (mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia), cykl życia produktu. • Kiedy i jak poszerzyć ofertę? • Metody poszukiwania nowych klientów. • Segmentacja a monitorowanie rentowności. Dzień 3: • Zarządzanie relacjami z klientem na dynamicznie zmieniającym się rynku. • Przyczyny utraty klientów. • Kiedy warto wchodzić na nowe rynki? • Plan marketingowy przedsiębiorstwa – tworzenie, podział odpowiedzialności i kontrola. • Struktura kosztów planu marketingowego.