Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie działem handlowym i bazą klientów

Zarządzanie działem handlowym i bazą klientów
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3767/zarzadzanie-dzialem-handlowym-i-baza-klientow
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Celem warsztatu jest:• Podniesienie wiedzy i umiejętności w przewodzeniu grupą handlową i działem sprzedaży • Zwiększenie wyników sprzedaży przez zastosowanie profesjonalnych metod zarządzania• Podniesienie rangi funkcji "Zarządzającego Sprzedażą"• Wykreowanie w firmie atmosfery priorytetu dla sprzedażyKORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli okazję do usystematyzowania wiedzy i przećwiczenia, ważnych z punktu widzenia zarządzania sprzedażą, elementów i narzędzi zarządczych. Poznają koncepcje platformy handlowej dzięki, której będą efektywnie planować i prowadzić działania sprzedażowe, w porę wprowadzać działania korekcyjne.PROGRAM SZKOLENIA:1. Twoja rola jako szefa sprzedażya. 5 ról szefab. Priorytety własnec. Ukierunkowanie na ludzi vs ukierunkowanie na firmęd. Umiejętności potrzebne w zarządzaniu2. Czynniki wpływające na konkurencyjność Twojej firmya. Co to jest konkurencyjnośćb. Planowanie 3. Planowanie sprzedaży – koncepcja Architektury Handlowej (AH)a. Definicja architektury handlowejb. Elementy AHc. Wartość AHd. Działania na AHe. Inklinacja do powtórnego zakupuf. Ukierunkowanie na klientag. Strategie marketingowe na AH klientów kupujących4. Zarządzanie przez ustalanie celów – model Wyniki/Działania/Fachowośća. Racja ustalania celówb. Planowanie wyników w oparciu o sprzedaż osobistąc. Dziedziny w których warto ustalać celed. Przekazywanie celów i zobowiązanie handlowca5. Profesjonalne przewodzenie ludźmia. Autoanaliza stylów przewodzenia wg. Hersey & Blanchardb. Możliwości wynikające z użycia stylów przewodzenia6. Motywacja pracownikówa. Teoria "X" i teoria "Y"b. Definicja motywacjic. Motywacja – własny profild. Budowanie systemów motywacyjnych pozapłacowych.