Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie emocjami.

Zarządzanie emocjami.
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1429/zarzadzanie-emocjami
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
ROZWÓJ KOMPETENCJI OSOBISTYCH:ZARZĄDZANIE EMOCJAMICENA REGULARNA: 990 PLN nettoCENA FIRST MINUTE:  840 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:• dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu;• poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji;• nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie  i modyfikować je;• dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej  i pewności siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji   ze współpracownikami/klientamiPROGRAM SZKOLENIA:I SPOSTRZEGANIE EMOCJI:• Czym różnią się emocje od uczuć?• Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób• Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty    adekwatne do emocji, które odczuwam? II PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI:• Co wywołuje nasze emocje? • Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?• Model ABC(D) EmocjiIII ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI:• Jak kontrolować własne emocje?• Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?• Zdrowa i niezdrowa semantyka• Pięć Zasad Zdrowego MyśleniaIV WYKORZYSTANIE EMOCJI:• Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?• Zdolność motywowania się – Trójkąt KompetencjiV INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH:• Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza• Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć powszechnych   błędów w wyrażaniu empatii?• Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osóbVI 6 ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W MIEJSCU PRACYVII PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓWVIII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIACENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe • imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuTERMINY SZKOLENIA DO UZGODNIENIA.PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY.MINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl