Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna

Zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3050/zarzadzanie-emocjami-i-komunikacja-interpersonalna
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:- poznanie istoty emocji oraz mechanizmów powstawania stresu,- odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących równowagę emocjonalną, - nauczenie się sposobów zmiany swojego stanu emocjonalnego, poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych,- poszerzenie umiejętności radzenia sobie z inwazyjnymi klientami - nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.- poznanie technik dobrego porozumiewania się- rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji Program szkoleniaI. WPROWADZENIE DO ŚWIATA EMOCJI. Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.Emocje \"pozytywne\" i \"negatywne\" i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi. Nauka języka emocji, czyli zrozumienie tego co się dzieje ze mną i z innymi ludźmi.II. STRES NIE MUSI NAS WYNISZCZAĆ:Co to jest stres i jak rozpoznawać poszczególne jego poziomy?Źródła i rodzaje stresu.Techniki relaksacyjne ułatwiające zadbanie o równowagę emocjonalną:trening autogenny,praca z oddechem,ćwiczenia oddechowe i rozciągające,techniki wizualizacji,ćwiczenia poprawiające koncentrację i pozom wewnętrznego spokoju,III. EMOCJE A POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI:Filary poczucia własnej wartości.Wpływ poczucia własnej wartości na efektywność i skuteczność działania w życiu zawodowym i prywatnym (poczucie kontroli nad sytuacją);Wpływ systemu przekonań na nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje (eliminacja niekorzystnych wzorców zachowań).Techniki zmiany osłabiających przekonań.IV. JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?Najpierw słuchaj, potem mów. Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.Nieporozumienia i możliwość ich unikaniaCechy dobrego komunikatu.Co to znaczy być spójnym w komunikacji?Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.V. ASERTYWNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE KONTROLI EMOCJI:Jak wyrażać gniew i złość?Zasady formułowania krytyki konstruktywnej.Zachowanie ukierunkowane na cel.