Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie jakością - jak zwiększyć efektywność zespołu?

Zarządzanie jakością - jak zwiększyć efektywność zespołu?
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-01-29
Data zakończenia 2013-01-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6249/zarzadzanie-jakoscia-jak-zwiekszyc-efektywnosc-zespolu-
Email
Kontakt
ACC Training and Consulting Group
Opis
Zarządzanie jakością (TQM) stanowi uniwersalną metodę podnoszenia efektywności zespołów. Rewolucyjna filozofia dr. Deminga wdrożona została z sukcesem w licznych firmach handlowych i usługowych oraz instytucjach. Na polskim rynku idee TQM przyjęły m.in. takie marki jak: Blikle, Polmo Łomianki oraz Zelmer. Za granicą filozofię TQM wdrożyły m.in.: Royal Dutch Shell, Sony oraz Ford. Ostatnia z wymienionych firm po przyjęciu metodologii Deminga podniosła się z głębokiego kryzysu (przed interwencją posiadała 3 bilionowe straty) i wkrótce osiągnęła najlepsze wyniki finansowe w branży.W efekcie, po raz pierwszy od ponad 65 lat wyprzedziła swojego głównego konkurenta – General Motors. Zarządzanie jakością to metoda odpowiednia do zastosowania zarówno w niewielkich, jak i dużych firmach i instytucjach. Stanowi doskonałą receptę na typowe problemy, z jakimi borykają się współcześni menedżerowie. Podczas niniejszego szkolenia: zidentyfikujesz korzyści płynące z wdrożenia TQM w swojej firmie, zidentyfikujesz typowe błędy popełniane w ramach tradycyjnych systemów zarządzania oraz dowiesz się, jak je wyeliminować. Dowiesz się, jak optymalizować procesy oraz rozwiniesz swoje umiejętności z zakresu pracy w oparciu o procedury. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczny, sprzyjający nieustannemu doskonaleniu klimat organizacyjny oraz jak ukształtować skuteczny system motywacyjny w ramach TQM.WYKŁADOWCACertyfikowany trener biznesu, doświadczony wykładowca, psycholog organizacji, ekspert tygodnika Polityka w zakresie psychologii. Ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem. Studiował psychologię pracy we Francji, oraz ukończył Akademię Mistrzów Treningu. Prowadził szkolenia m.in. dla: Nestle Polska, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szkolenia prowadzi w językach : polskim, angielskim, francuskim.PROGRAM SZKOLENIA1. Podstawy TQM2. Zarządzanie procesowe3. W stronę jakości4. Ludzie – kluczowy element systemuCENA SZKOLENIA890 zł cena szkolenia obejmuje:-komplet materiałów szkoleniowych (materiał autorski, notatnik, długopis) -certyfikaty dla uczestników, -przerwy kawowe, -obiad.Powyższe ceny są cenami netto. Szkolenia finansowane przynajmniej w 70 % ze środków publicznych są zwolnione z VAT, w pozostałych przypadkach do kwoty netto doliczamy VAT 23%.WARUNKIEM UDZIAŁU W SZKOLENIU JEST PRZESŁANIE FAXEM WYPEŁNIONEGO FORMULARZA NA NR (22) 872-14-85 LUB E-MAILEM NA ADRES SZKOLENIA@ACC.NET.PL, DOSTĘPNEGO NA STRONIE: www.acc.net.pl Rezygnacja powinna być dokonana faxem najpóźniej 6 dni roboczych przed szkoleniem. Szkolenia zamknięte (wewnętrzne) organizowane na zlecenie Klienta charakteryzują się dopasowaniem do indywidualnych potrzeb szkoleniowych zleceniodawcy. ORGANIZATOR: ACC TRAINING & CONSULTING GROUP www.acc.net.pl szkolenia@acc.net.pl tel/fax: 22 872 14 85