Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/252/zarzadzanie-konfliktem-jak-rozwiazywac-konflikty-w-zespole-
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: JAK ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY W ZESPOLE?CENA REGULARNA: 1950 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:• Zrozumieją istotę konfliktów.• Dowiedzą się, w jaki sposób rozpoznawać otwarte i ukryte źródła konfliktu i zapobiegać  ich eskalacji.• Nauczą się komunikować się w sposób efektywny w sytuacjach konfliktowych. • Poznają konstruktywne metody reagowania na konflikt.• Dowiedzą się, w jaki sposób budować pozytywny kontakt z partnerem i grupą. • Będą potrafili tworzyć postawy umożliwiające twórcze wykorzystanie konfliktów.• Nauczą się rozpoznawać i stosować podstawowe techniki negocjacyjne. PROGRAM SZKOLENIA:I  MECHANIZMY POWSTAWANIA I PRZEBIEGU KONFLIKTU:1. Symptomy świadczące o nadchodzącym konflikcie,2. Mechanizmy powstawania i przebiegu konfliktu:• poziom strukturalny, • poziom psychologiczny, • poziom zachowania.3. Dynamika i fazy konfliktu – zachowania sprzyjające eskalacji.4. Co daje konflikt – przeramowanie konfliktu w możliwość do rozwoju.5. Konflikt jako informacja o procesach grupowychII   PIERWOTNE PRZYCZYNY KONFLIKTU: 1. Niewłaściwa interpretacja faktów2. Brak zrozumienia procesów3. Konflikty w sferze wartości4. Osobowościowe źródła konfliktów III  MECHANIZMY ZWIĄZANE Z PROCESEM KOMUNIKACJI I POWSTAWANIEM    NIEPOROZUMIEŃ W TYM ZAKRESIE. IV  SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW Z RÓŻNYMI TYPAMI OSOBOWOŚCI.V  KIEROWANIE KONFLIKTEM:1. Techniki reagowania na konflikt a postawiony cel:• unikanie,• wycofanie,• dominacja,• kompromis.2. Plany działania3. Warunki brzegowe do pracy z konfliktem4. Wychodzenie z konfliktu5. Kierowanie emocjami6. Komunikacja w konflikcie 7. Negocjacje, czyli poszukiwanie wielu, różnych rozwiązań satysfakcjonujących wszystkie    strony konfliktuVI POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI POTRZEBNE W ZARZĄDZANIU KONFLIKTEM:1. Proaktywność, czyli postawa nastawiona na inicjowanie i przejmowanie odpowiedzialności     za swoje działanie.2. Efektywne komunikowanie się.3. Oddzielenie aspektu emocjonalnego od merytorycznego. VII STWORZENIE SKUTECZNYCH MECHANIZMÓW ZAPOBIEGANIA,      ROZWIĄZYWANIA I WYKORZYSTANIA KONFLIKTÓW DO ROZWOJU     ORGANIZACJI, ZESPOŁU I JEDNOSTKI.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl