Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie konfliktem w urzędzie

Zarządzanie konfliktem w urzędzie
Status
Miejsce Wielkopolskie Poznań
Data rozpoczęcia 2012-09-18
Data zakończenia 2012-09-19
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5118/zarzadzanie-konfliktem-w-urzedzie
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Cele szkolenia:- nabycie umiejętności dostrzegania konfliktu w jego wczesnej fazie;- rozpoznawanie dynamiki konfliktu wewnątrz organizacji;- kształcenie umiejętności związanych z docieraniem do rzeczywistych przyczyn konfliktu;- efektywne kierowanie konfliktami, z elementami negocjacji;- budowanie otwartej komunikacji w zespole;- poznanie praktycznych metod i technik rozwiązywania konfliktów;- umiejętność dostrzegania pozytywnych aspektów konfliktu;- zwiększanie efektywności zespołowej poprzezProgram szkolenia:1. KONFLIKT WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKIKonflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy.Trójkąt satysfakcji – zaspokojenie potrzeb stron konfliktu na trzech poziomach.Analiza transakcyjna a konflikt.Pozytywna i negatywna rola konfliktu.Techniki wywierania wypływu pozwalające kierować konfliktem zgodnie z celem jaki chcemy osiągnąć.Pseudorozwiązania konfliktówW jaki sposób ludzie reagują na konflikty i jak można wykorzystać wiedzę na ten temat.Inteligencja emocjonalna a konflikt:ćwiczenie umiejętności interpersonalnych przydatnych w sytuacjach konfliktu,rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pracowników2. JA A KONFLIKTOkreślanie indywidualnego stylu zachowania w sytuacji konfliktowej.Sztuka przejrzystego komunikowania się – porozumienie bez przemocy.Oddzielenie aspektu emocjonalnego od merytorycznego.Krótko- i długofalowe strategie reagowania na konflikt każdego z uczestników.W jakich sytuacjach te strategie przynoszą korzyści a w jakich przeszkadzają osiągnąć cel.Określanie indywidualnego planu działania w sytuacji konfliktuĆwiczenia, w których uczestnicy pracują nad ewentualną zmianą pewnych typów swoich zachowań.Praca z informacjami zwrotnymi od pozostałych uczestników.3. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEMWskaźniki pozwalające rozpoznać konflikt w jego wczesnej fazie.Pasywne i aktywne techniki reagowania na konflikt w zależności od celu jaki sobie stawiamy.Style negocjacji i zasady stosowania ustępstw w sytuacjach konfliktowych.Ćwiczenia z obszaru mediacji i negocjacji.Menedżer jako Coach swojego zespołu.Kierowanie emocjami (m.in. wygaszanie silnych emocji aby rzeczowo rozwiązać problem).Umiejętność bezpiecznego wychodzenia z konfliktu.