Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy - DKS-ZPP

Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy - DKS-ZPP
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/747/zarzadzanie-personelem-z-elementami-prawa-pracy-optymalizacji-zatrudnienia-i-czasu-pracy-dks-zpp
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt łódzki - Profesjonalne kadry turystyki. Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej. DKS-ZPPP/LODTUR - Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy.Projekt "Profesjonalne kadry turystyki" skierowany jest do pracujących osób dorosłych zamieszkujących i/lub zatrudnionych w Województwie Łódzkim, chcących z własnej inicjatywy, poza czasem pracy zdobyć/zaktualizować wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania firmami turystycznymi i profesjonalną obsługą gości. Szkolenia skierowane są do pracowników przedsiębiorstw prowadzących działalność hotelarsko-gastronomiczną.Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.Program szkolenia:Dzień 1. 9:00 - 9:30 • Część wstępna. o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników. o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS. o Uzgodnienie zasad kontraktu. o Pre-test. 9:30 - 16:00 • Planowanie zatrudnienia - psychologia rekrutacji i selekcji kadr • Etapy planowania personelu. • Określenie potrzeb w zakresie zatrudnienia. • Prognozowanie zmian w stanie zatrudnienia a planowanie obsad personalnych. • Konstruowanie wymagań na dane stanowisko. • Opis stanowiska pracy - case study. • Proces rekrutacji. • Wybór źródła naboru pracowników - wady i zalety rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej. • Budowa oferty pracy. • Wybór metody poszukiwania kandydatów. • Ogłoszenie, jako podstawowe narzędzie procesu rekrutacji - case study. • Rekomendacje. • Przeprowadzenie konkursu. • Proces selekcji. • Analiza aplikacji kandydata. • Wywiad selekcyjny pogłębiony. • Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. • Rodzaje pytań - o co pytać? jak czytać między wierszami? • Kwestionariusz wywiadu rekrutacyjnego - case study. • Badania testowe - dobór metod pod kątem wymagań stanowiska. • Próbka pracy. • Wybór kandydata - jak podjąć decyzję najbardziej optymalną? Dzień 2. 9:00 - 16:00 • Metodologia przebiegu Assesment Centre i Development Centre • Etapy obserwacji AC i DC. • Plusy i minusy obserwacji. • Psychologiczne pułapki obserwacji. • Na co koniecznie zwrócić uwagę? - case study. • Adaptacja zawodowa. • Zapoznani ze środowiskiem pracy. • Adaptacja na stanowisku pracy. • Integracja z zespołem. • Ocena pracy po okresie próbnym przez przełożonego, współpracowników, podwładnych. • Karta oceny po pierwszym okresie pracy - case study. Dzień 3. 9:00 - 16:00 • Budowanie dobrej komunikacji w zespole. • Bobra atmosfera czy dobrze wykonane zadanie? - co jest ważn iejsze dla efektywnego zespołu? • Etapy rozwoju zespołu - jak wspierać zespół w podążaniu we właściwym kierunku? • Role pełnione w zespole i ich znaczenie dla efektywnego zespoł u. • Diagnoza własnego zespołu pracowników pod kątem etapu rozwoju i pełnionych w zespole ról. • Dlaczego budować zespół i współpracę w zespole - czy to się opłaca? • Strategia dochodzenia do współpracy. • Metody rozwiązywania konfliktów. • Co powinien robić współpracujący i efektywny zespół? • Zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. • Inicjatywa w podnoszeniu kwalifikacji, • Zgoda pracodawcy na dokształcanie pracowników. • Najnowsza zmiana w zakresie czasu pracy- nowa treść art. 130 k .p. • Definicja czasu pracy a czas szkolenia. • Podróże służbowe a czas pracy. • Nowe pojęcia zwiane z czasem pracy. • Systemy czasu pracy z uwzględnieniem nowych rozwiązań prawnych. • Obliczanie wymiaru czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy. • Dobowy a tygodniowy okres odpoczynku. • Praca w niedzielę lub święto - sposób rekompensowania pracy w takie dni. • Praca w godzinach nadliczbowych zmiany w zakresie rekompensaty. • Ewidencja czasu pracy. • Lista obecności a harmonogram czasu pracy. Dzień 4. 9:00 - 16:00 • Zasady stosowania Ustawy antykryzysowej w 2010 roku zalety i wady. • Nowe zasady zawierania umów na czas określony. • Możliwość przedłużania okresów rozliczeniowych (nawet 12 miesięczne). • "Ruchoma doba" - na wniosek pracodawcy lub pracownika. • Obniżanie wymiaru czasu pracy. • Nierówne traktowanie a dyskryminacja w stosunkach pracy. • Pojęcie dyskryminacji, molestowania i mobbingu. • Skuteczne sposoby postępowania wobec pracowników nie naruszające zasady równego traktowania. • Molestowanie i molestowanie seksualne. • Odpowiedzialność pracodawcy za naruszenie zasady równego traktowania, za mobbing. • Zasady prowadzenia dokumentacji w sprawach pracowniczych: • Akta osobowe. • Forma i treść umowy o pracę. • Obowiązki informacyjne przy zawieraniu umów o pracę. • Rodzaje umów o pracę - zasady ich zawierania. W ramach projektu odbędą się 52 edycje szkoleń stacjonarnych oraz 4 szkolenia e-learningowe. Przewidziane są 2 bloki szkoleniowe - Menedżerski oraz Sprzedaż i Obsługa Klienta, ogółem 12 tematów szkoleń, w tym 4 realizowane w formie blended-learning: e-learning i szkolenie stacjonarne. W przypadku szkoleń realizowanych w formie mieszanej – uczestnik projektu może przystąpić do szkolenia stacjonarnego dopiero po ukończeniu modułu e-learning i zdaniu testu. Zakres tematyczny: 1. Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej. DKS-PPDM/LODTUR - Prawne i podatkowe aspekty działalności gastronomicznej i hotelarskiej (3 dni). DKS-ZSMT/LODTUR - Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych (3 dni). DKS-PIUT/LODTUR - Promocja internetowa usług turystycznych (3 dni). DKS-PKUZ/LODTUR - Przepisy krajowe i unijne w zakresie BHP, GHP GMP, wdrażania HACCP (3 dni). DKS-ZPPP/LODTUR - Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy (5 dni). DKS-BUOK/LODTUR - Budżetowanie i optymalizacja kosztów (3 dni). 2. Blok Sprzedaż i Obsługa Klienta – szkolenia dla kadry zatrudnionej przy sprzedaży usług turystycznych i obsłudze klienta. DKS-POK/LODTUR - Profesjonalna obsługa klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (3,5h). DKS-TOK/LODTUR - Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (4,5h). DKS-ROK/LODTUR - Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (5h). DKS-ASV/LODTUR - Autoprezentacja i savoir vivre (2 dni). DKS-PWF/LODTUR - Pracownik jako wizytówka firmy (2 dni). DKS-KMK/LODTUR - Komunikacja międzykulturowa (2 dni).