Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie poprzez przywództwo

Zarządzanie poprzez przywództwo
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-08-01
Data zakończenia 2012-08-02
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/372-zarzadzanie-poprzez-przywodztwo.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie jest przeznaczone dla kadry kierowniczej, zarządczej - dla wszystkich, którzy chcą być lepszymi liderami. . Cele szkolenia Poznanie zagadnień związanych z zarządzaniem sytuacyjnym, na wyższym poziomie, wyznaczaniem celów, ich koordynacją, motywowaniem osób i grup. Ćwiczenia praktyczne. Rozwój kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju. Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych by móc zarządzać zależnie od sytuacji, w taki sposób by znalazły się wśród priorytetów u osób mających je wykonać. Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, niezbędnych do prawidłowego i efektywnego zarządzania, takich jak: wyznaczanie celów metodą SMART koordynacja wykonania motywowanie egzekwowanie norm i wartości poznawanie potrzeb podwładnych autoanaliza i planowanie własnego rozwoju prowadzenie rozmowy korygującej delegowanie zadań i kompetencji (empowerment) udzielanie pochwały Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego zgodnie z dewizą CHCESZ ZMIENIAĆ INYCH – ZACZNIJ OD SIEBIE (Peter Drucker). Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia. Doskonalenie umiejętności pracy stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb. Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia. Program szkolenia Wprowadzenie Cele i program warsztatu Przedstawienie Myśli przewodniej – Kena Blancharta Jak przewodzić we współczesnym biznesie? Jak skutecznie realizować założone cele i strategie? Od czego zależy sukces w budowaniu zespołu i zarządzaniu ludźmi? Zarządzanie czasem a delegowanie zadań i kompetencji – czy masz czas na zarządzanie? Omówienie modelu Einsenhovera - narzędzie łączące cele uczestnika szkolenia z celami firmy, działu. Znaczenie przywództwa – prezentacja, dyskusja Podstawowe założenia i wartości Przywództwa Sytuacyjnego Podstawowe obszary kompetencji przywódcy sytuacyjnego Określanie Zadania Poziom 1, 2 i 3 Poziom Gotowości PG1 - Nisko Kompetencje i Nisko Chęci PG2 - Nisko Kompetencje lecz Wysoko Chęci PG3 - Wysoko Kompetencje lecz Nisko Chęci PG4 - Wysoko Kompetencje i Wysoko Chęci Style Przywództwa S1 Instruowanie, styl dyrektywny. Wysoko Zadaniowe i Nisko Relacyjne S2 Sprzedawanie, styl szkoleniowy. Wysoko Zadaniowe i Wysoko Relacyjne S3 Wspieranie, styl wspierający. Nisko Zadaniowe i Wysoko Relacyjne S4 Delegowanie, styl delegujący. Nisko Zadaniowe i Nisko Relacyjne Trzy największe błędy przy stosowaniu Stylów Przywództwa Traktowanie PG1 jak PG 4 Traktowanie PG4 jak PG1 Pozostawianie PG4 samemu sobie Dopasowanie Stylu Diagnoza - pierwszy obszar kompetencji przywódcy sytuacyjnego Różne silne strony i różne potrzeby pracowników na różnych etapach ich rozwoju. Cykl rozwoju pracownika 18/36 miesięcy 3 Pytania diagnostyczne - narzędzie diagnozy etapu rozwoju Elastyczność - drugi obszar kompetencji przywódcy sytuacyjnego Określenie dwóch podstawowych typów działań przywódczych: "Zachowania Instruujące" oraz "Zachowania Wspierające" Zdefiniowanie i charakterystyka czterech podstawowych stylów przywództwa oraz ich zastosowanie Dyrektywny Szkoleniowy Wspierający Delegujący Współpraca dla wyników - trzeci obszar kompetencji przywódcy sytuacyjnego, czyli jak zarządzanie sytuacyjne wdrożyć w firmie, swoim zespole, we współpracy ze swym szefem. Rozmowa "jeden na jeden" - sposób na otwartą komunikację, budowę zaufania i coaching pracowników Informacja zwrotna Motywująca Demotywująca Pochwała Kanapka krytyki Przekazywanie trudnej informacji "Współpraca dla wyników" - jak w praktyce wdrożyć zarządzanie sytuacyjne - uzgadniać styl przywództwa ze swoimi współpracownikami. Jak? Kiedy? Plan działań Podsumowanie i zakończenie szkolenia Forma szkolenia Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe, testy. Szkolenie będzie realizowane metodami warsztatowymi, angażującymi uczestników, przewidziane są m.in.: odgrywanie ról – scenki, rejestrowane kamerą ćwiczenia w grupie ćwiczenia w podgrupach dyskusje praca indywidualna Trener Jest absolwentem studiów magisterskich oraz MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University. Posiada łącznie 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach (14 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 8 lat na dyrektorskich), wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych. Tematyka najczęściej prowadzonych szkoleń, to: zarządzanie zespołami, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, asertywność. Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił ok. 2000 osób. M.in. był trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób. W latach 2003.05 – 2005.05 pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych W latach 2000.08 – 2003.02 pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych. Z jego usług korzystali pracownicy oraz menadżerowie następujących firm: ACCORD FINANCE, Diners Club International Polska, Polbank EFG, BRE Bank S.A, Centrala PZU S.A., eCard Polska, Polkomtel (Plus GSM), British American Tobacco Polska S.A., Scania, TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., Bakoma S.A., Centrum Medyczne Damiana, Johnson Controls Ltd., Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o., ADAMED Sp. z o.o., PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o., Schindler Polska, Jean Mueller Polska Sp. z o.o., Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o., JELFA S.A. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia