Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-03-11
Data zakończenia 2013-03-12
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/512-zarzdzanie-projektami.html
Email biuro3@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresaci szkolenia Wyższa kadra menedżerska, średnia kadra menedżerska, specjaliści, pracownicy wykonawczy dz. handlowego, serwisu, windykacji, księgowości, IT, HR Cele szkolenia Uświadomienie, czym jest projekt i jaka jest jego rola oraz charakterystyka wraz z opanowaniem metod organizacji pracy nad projektem. Zdobycie narzędzi do efektywnego zarządzania projektem. Podział ról. Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego. Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia. Doskonalenie umiejętności pracy z projektem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb. Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia. Program szkolenia Czym jest projekt? Charakterystyka – cechy wspólne i różnicujące Co odróżnia zarządzanie projektem od zarządzania działem, organizacją, komórką ze stałym zespołem Skala projektu (czas, zakres ingerowania w organizację – szerokość i głębokość działań w projekcie) Cele projektów – rola przypisywana projektom. Po co tworzy się projekty? Budowanie efektywnego zespołu projektowego Jaki powinien być szef projektu? Co pomaga a co przeszkadza, gdy jest menedżerem i ma doświadczenia w zarządzaniu zespołem? Co pomaga a co przeszkadza, gdy jest specjalistą – pracownikiem i nie ma doświadczenia w zarządzaniu zespołem? Jak osiągnąć korzyści z projektu i współpracy zespołu projektowego? Rola działu HR Jak dzielić role – podział pracy – etapy prac? Kwalifikacje i cechy kierownika (szefa) projektu Gdy jesteś menedżerem, specjalistą, operacyjnym - funkcjonalnym (pracujesz w działach; produkcji, handlowym (zakupy, sprzedaż), technicznym, marketingu, finansów, innych. Gdy jesteś menedżerem zarządzającym – strategicznym (Zarząd, dyrekcja). Gdy jesteś menedżerem, specjalistą – wizerunkowym (dział rozwoju zasobów ludzkich HR, dział szkoleń, dział badań i rozwoju R&D, biuro Zarządu, Public Relations. Zadania kierownika projektu Motywowanie członków zespołu projektowego - zaangażowanie i entuzjazm w projekcie Komunikacja uczestników projektu Kierownik projektu z działu HR - dodatkowe możliwości i funkcje; HR prawa ręka „ucho i oko” pracodawcy (rzecznik interesu pracodawcy), głosy pracowników mogą trafić bezpośrednio do struktur tworzących prawo w firmie (szansa szybkiej komunikacji w górę), obiektywna ocena obowiązków i praw zespołu projektowego oraz skutków wynikających z realizacji projektu dla załogi i pracodawcy (możliwość niwelowania napięć wynikających z roszczeń, interpretacji, niewiedzy występujących po obu stronach) Tworzenie budżetu projektu w oparciu o dostępne zasoby. Optymalizacja wykorzystania (czas, fundusze, wiedza, osoby, infrastruktura) Planowanie zakresu i celów projektu Realizacja i kontrola zadań potrzebnych do osiągnięcia celów projektu Określenie odpowiedzialności zespołu i szefa projektu Kto określa? Co może kierownik (szef) projektu? Zarządzanie czasem w projekcie Podział zadań zależnie od ich hierarchii Delegowanie innym czynności do wykonania - zasady Zarządzanie ryzykiem projektowym i zmianami w projekcie Eliminowanie ryzyka porażki w całym cyklu projektu Mierzenie efektywności projektu – kryteria oceny Wnioski na przyszłość z sukcesów i porażek projektu – organizacja samoucząca się Budowanie relacji z klientem, właścicielem, inwestorem – sponsorem korzyści dla firmy, uczestników projektu, odbiorców Jak reagować w przypadku gdy projekt „idzie” w złym kierunku, albo gdy intuicyjnie przewidujemy że coś jest nie tak jak planowaliśmy? Zamknięcie projektu Ćwiczenie finałowe – opracowanie projektu innowacyjnego Forma szkolenia Analiza przypadków, ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe. Szkolenie będzie realizowane metodami warsztatowymi, angażującymi uczestników, przewidziane są m.in.: ćwiczenia w podgrupach dyskusje praca indywidualna prezentacje Trener Jest absolwentem studiów magisterskich oraz MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University. Posiada łącznie 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach (14 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 8 lat na dyrektorskich), wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych. Tematyka najczęściej prowadzonych szkoleń, to: zarządzanie zespołami, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, asertywność. Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił ok. 2000 osób. M.in. był trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób. W latach 2003.05 – 2005.05 pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych W latach 2000.08 – 2003.02 pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych. Z jego usług korzystali pracownicy oraz menadżerowie następujących firm: ACCORD FINANCE, Diners Club International Polska, Polbank EFG, BRE Bank S.A, Centrala PZU S.A., eCard Polska, Polkomtel (Plus GSM), British American Tobacco Polska S.A., Scania, TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., Bakoma S.A., Centrum Medyczne Damiana, Johnson Controls Ltd., Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o., ADAMED Sp. z o.o., PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o., Schindler Polska, Jean Mueller Polska Sp. z o.o., Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o., JELFA S.A. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł + (23% VAT), Faktura VAT W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.