Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie projektami – gra symulacyjna PRINCEOPOLY - ZP-GRAP2/POMIT (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5529/zarzadzanie-projektami--gra-symulacyjna-princeopoly-zp-grap2pomit-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt pomorski - Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT. 4. Szkolenia z zakresu zarządzania projektami informatycznymi. ZP-GRAP2/POMIT Zarządzanie projektami – gra symulacyjna PRINCEOPOLY.
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie \"Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT\".Celem
projektu "Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT"
jest wzmocnienie rozwoju 15 firm Pomorskiego Klastra ICT poprzez wzrost
kompetencji 288 pracowników należących do kadry informatycznej, w tym
min. 30% kobiet oraz co najmniej 144 osób z wykształceniem nie wyższym
niż średnie. W ramach projektu zostanie przeprowadzona diagnoza
dojrzałości projektowej dla 4 przedsiębiorstw. Okres realizacji projektu: 01.11.2011 – 31.10.2013l. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi Konsultantami: Aleksandra Seroczyńska (+48 22) 460 52 29 e-mail: aleksandra.seroczynska@altkom.pl Mariusz Gadomski (+48 22) 460 99 43 e-mail: mariusz.gadomski@altkom.plProgram szkolenia:
W trakcie gry uczestnicy doświadczą: zarządzania na różnych szczeblach (możliwość zamiany rolami; przyjęcia innej funkcji niż pełnionej w rzeczywistości) • trudności komunikacyjnych typowych dla wielopoziomowej struktury zarządzania • roli współpracy (szczególnie w obszarze wymiany i skoordynowanego przepływu informacji) dla osiągania zakładanych celów • roli przywództwa (na każdym poziomie) • współzależności między wszystkimi poziomami zarządzania.
Gra symulacyjna to swoisty mikrokosmos funkcjonujący jak prawdziwa
organizacja, pozwalający wyraźniej i w znacznie krótszym czasie zobaczyć
konsekwencje decyzji uczestników. W świecie gry, gracze zachowują się
realistycznie: testują możliwe rozwiązania, widzą ich skutki, popełniają
błędy i uczą się ich nie powtarzać w rzeczywistości, wspólnie poszukują
rozwiązań. Gra pozwala na przełożenie teorii na praktyczne zastosowania,
z możliwością obserwowania rezultatów w dość krótkim czasie i bez
szkody dla organizacji. To swoistego rodzaju laboratorium biznesowe, w
którym przyśpieszamy procesy i patrzymy na organizację przez mikroskop.