Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie przez cele - zwiększenie efektywności organizacji - HR-ZPC/MAZMAN (EFS).

Zarządzanie przez cele - zwiększenie efektywności organizacji - HR-ZPC/MAZMAN (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6033/zarzadzanie-przez-cele-zwiekszenie-efektywnosci-organizacji-hr-zpcmazman-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP" jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 -tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi konsultantami: Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77   Program szkolenia: 1.Style zarządzania. • Styl skoncentrowany na zasobach. • Styl skoncentrowany na działaniach i standardach - zarządzanie poprzez procesy (MBP). • Styl skoncentrowany na zaplanowanych celach – zarządzanie skoncentrowane na rezultaty. 2. Założenia zarządzania skoncentrowanego na osiąganiu celów. • Równowaga pomiędzy zasobami, rezultatami i odpowiedzialność menedżerska. • Reguła SMART. • Rozmowa planująca, monitorująca, oceniająca. • Zasady delegowania zadań. 3. Rozmowa o planach – skuteczność bez nacisku i dominacji. • Cele w rozmowie planującej. • Wsparcie przełożonego i działania podwładnego. • Struktura rozmowy planującej – logika poruszanych zagadnień. 4.Monitorowanie – wspieranie w poszukiwaniu rozwiązań. • Monitorowanie a kontrola – różnice i cechy wspólne. • Struktura rozmowy monitorującej. 5. Ocenianie rezultatu – wspólne wnioski na przyszłość. • Cele menedżerskie w rozmowie oceniającej. • Informacja zwrotna w rozmowie oceniającej i jej rodzaje. • Motywowanie a ocena rezultatu.Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:Szkolenie przygotowuje do pełnienia funkcji kierowniczych w organizacji.