Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie sprzedażą
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2178/zarzadzanie-sprzedaza
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia: opracujesz narzędzia przydatne przy zarządzaniu sprzedażąudoskonalisz umiejętności zarządczenauczysz się korygować cele i zamieniać je na zadaniadowiesz się jak budować strategie dostosowane do potrzeb handlowychnauczysz się przeprowadzać analizy, wykorzystywać dostępne analizy rynkowe oraz stosować ich wyniki Program: MODUŁ I SZKOLENIA: Strategia zarządzania przez cele a działalność operacyjna Planowanie strategiczne a operacyjneZamiana strategii w cele Zamiana celów w zadaniaKorekta celów   MODUŁ II SZKOLENIA: Ja i mój zespół Rola Szefa działu sprzedaży o    Cel i zadania Szefa działu sprzedaży o    Pola kompetencji menedżera działu sprzedaży o    Cechy lidera Klucze do dynamiki zespołu handlowego o    Należne kompetencje handlowca o    Analiza mojego zespołu o    Akcje specjalne o    Sytuacja a zadania /Hersey/ Zarządzanie sytuacyjne   MODUŁ III SZKOLENIA: Motywacja Usunąć demotywatory o    Prace Herzberga o    Jakie można znaleźć demotywatowy w pracy handlowca "Paliwo" dla mojego zespołu o    Czym jest motywacja o    Potrzeby wg. Maslowa a  E. Fromm o    Motywacja indywidualna a systemowa o    Czynniki motywujące o    proces motywowania Richardsa-Greenlawa oraz wytyczne dla osób motywujących o    Czym motywować Motywacja jako proces o    Spójność działań i systemu motywacji o    Motywacja w praktyce o    Co dzisiaj motywuje sprzedawców o    Źródła demotywacji   MODUŁ IV SZKOLENIA: Budowanie strategii sprzedażowej Kreatywność o    Rozgrzewka - Kropki o    Gdy dotarłeś do "ściany" o    Narzędzie kreatywności Klient a mój zespół o    Kto jest moim Klientem o    B2B czy B2C o    Komunikacja z potencjalnymi Klientami B2B, B2C o    Lejek sprzedażowy o    Tworzenie strategii  pozyskiwania nowych Klientów czy tworzenie strategii budowania relacji o    Oczekiwania Klientów B2B, B2C o    Potrzeby Klientów B2B. B2C   MODUŁ VI: Analiza w służbie zarządzania sprzedażą Zarządzać można tylko tym co można mierzyć o   Analiza rynku – Analiza konkurencji Analiza sojuszników, Analiza sektorowa, grupy strategiczne o   Analiza firmy  SWOT TOWS – budowanie/zapewnianie bezpieczeństwa Matryca handlowa o    Matryca Handlowa rynku o    Porównania planowania strategicznego a operacyjnego – wnioski zarządcze o    Podejście procesowe i analiza aktywności   MODUŁ VII: Po pierwsze sprzedaż Z handlowcem u jego boku o    Sprzedawcy i ich kompetencje o    Wypracowanie rozwoju kompetencji sprzedażowych o    Coaching Hanldowy o    Wzmacnianie dobrego kontaktu i więzi z pracownikami Zapewnij wzrosty o    Stwórz strategię wzrostu sprzedaży o    Narzędzia wsparcia o    Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż B2B/B2C