Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie sprzedażą - HR-ZS/ZPZG (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4405/zarzadzanie-sprzedaza-hr-zszpzg-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach projektu: Lubuska Akademia Zarządzania Przedsiębiorstwem. Celem
projektu szkoleniowego jest wzrost kompetencji zarządczych u 216
menedżerów i menedżerek w 104 lubuskich mikro, małych i średnich
przedsiębiorstwach. W celu przeciwdziałania dyskryminacji kobiet na
stanowiskach kierowniczych, mają one zapewniony dostęp do min. 40 %
miejsc szkoleniowych. Projekt przyczyni się do wzrostu konkurencyjności
przedsiębiorstw w regionie. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.
W celu rekrutacji prosimy o kontakt z naszym Konsultantem:
Konrad Kurczyńskie-mail: konrad.kurczynski@altkom.pltel: 224608984
Program szkolenia:
1. Mapa zawodu handlowca i klienta: • klient a handlowiec - każdy jest w życiu w obu sytuacjach; • rola i cechy profesjonalnego handlowca; • etapy procesu sprzedaży. 2. Pierwsze spotkania - debiut u klienta: • pierwszy kontakt - pierwsze wrażenie; • jak być partnerem a nie petentem; • komunikacja niewerbalna a wiarygodność handlowca; • siła handlowa - prezentacja pozycjonująca; • jak zastosować radę Dale Carnegie "nie sprzedawaj, pozwól aby to ludzie kupowali od Ciebie"; • specyfika debiutu handlowego przez telefon. 3. Budowanie relacji i analiza potrzeb: • komunikacja w sprzedaży (rozmawiaj nie sprzedawaj); • badanie potrzeb klienta sukcesem w sprzedaży; • komunikacyjne narzędzia kierowania rozmową (parafraza, bank pytań); • marketingowe powody zakupu: bezpieczeństwo, prestiż, wygoda, oszczędność, rozwój. 4. Prezentowanie oferty: • cechy, zalety i korzyści dla klienta w ofercie mojej firmy; • prezentacja ofert wg metodologii 4 x P; • sformułowanie oferty językiem korzyści. 5. Radzenie sobie z obiekcjami: • typologia zastrzeżeń – sposoby reagowania; • style i nawyki odpowiadania na obiekcje; • erystyka w rozmowie z klientem. 6. Finalizowanie sprzedaży: • sygnały gotowości do kupna; • techniki "zamykania" sprzedaży.