Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie sprzedażą - HR-ZS/ZPZG (EFS).

Zarządzanie sprzedażą - HR-ZS/ZPZG (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4405/zarzadzanie-sprzedaza-hr-zszpzg-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach projektu: Lubuska Akademia Zarządzania Przedsiębiorstwem. Celem projektu szkoleniowego jest wzrost kompetencji zarządczych u 216 menedżerów i menedżerek w 104 lubuskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. W celu przeciwdziałania dyskryminacji kobiet na stanowiskach kierowniczych, mają one zapewniony dostęp do min. 40 % miejsc szkoleniowych. Projekt przyczyni się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w regionie. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. W celu rekrutacji prosimy o kontakt z naszym Konsultantem: Konrad Kurczyńskie-mail: konrad.kurczynski@altkom.pltel: 224608984 Program szkolenia: 1. Mapa zawodu handlowca i klienta: • klient a handlowiec - każdy jest w życiu w obu sytuacjach; • rola i cechy profesjonalnego handlowca; • etapy procesu sprzedaży. 2. Pierwsze spotkania - debiut u klienta: • pierwszy kontakt - pierwsze wrażenie; • jak być partnerem a nie petentem; • komunikacja niewerbalna a wiarygodność handlowca; • siła handlowa - prezentacja pozycjonująca; • jak zastosować radę Dale Carnegie "nie sprzedawaj, pozwól aby to ludzie kupowali od Ciebie"; • specyfika debiutu handlowego przez telefon. 3. Budowanie relacji i analiza potrzeb: • komunikacja w sprzedaży (rozmawiaj nie sprzedawaj); • badanie potrzeb klienta sukcesem w sprzedaży; • komunikacyjne narzędzia kierowania rozmową (parafraza, bank pytań); • marketingowe powody zakupu: bezpieczeństwo, prestiż, wygoda, oszczędność, rozwój. 4. Prezentowanie oferty: • cechy, zalety i korzyści dla klienta w ofercie mojej firmy; • prezentacja ofert wg metodologii 4 x P; • sformułowanie oferty językiem korzyści. 5. Radzenie sobie z obiekcjami: • typologia zastrzeżeń – sposoby reagowania; • style i nawyki odpowiadania na obiekcje; • erystyka w rozmowie z klientem. 6. Finalizowanie sprzedaży: • sygnały gotowości do kupna; • techniki "zamykania" sprzedaży.