Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych - DKS-ZSMT/LODTUR.
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/751/zarzadzanie-sprzedaza-i-marketingiem-uslug-turystycznych-dks-zsmtlodtur |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt łódzki - Profesjonalne kadry turystyki.
Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej.
DKS-ZSMT/LODTUR - Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych.
Szkolenie skierowane do
pracowników branży turystycznej i gastronomicznej pragnących poszerzyć
lub zaktualizować swoją wiedzę dotyczącą zagadnień marketingu i promocji
usług turystycznych.Projekt "Profesjonalne kadry turystyki" skierowany jest do pracujących
osób dorosłych zamieszkujących i/lub zatrudnionych w województwie
łódzkim, chcących z własnej inicjatywy, poza czasem pracy
zdobyć/zaktualizować wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego
zarządzania firmami turystycznymi i profesjonalną obsługą gości.
Szkolenia skierowane są do pracowników przedsiębiorstw prowadzących
działalność hotelarsko-gastronomiczną.
Rekrutacja rozpoczyna się 15.09.2011.
Tematy zajęć:
Dzień 1.
• 9:00 - 9:30 Część wstępna.
o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników.
o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS.
o Uzgodnienie zasad kontraktu.
o Pre-test.
• 9:30 - 10:30 Sesja - Zapotrzebowanie na usługi turystyczne
o Istota i znaczenie turystyki.
o Podstawowe pojęcia w turystyce.
• 10:45 - 12:15 Sesja 2 Zapotrzebowanie na usługi turystyczne.
o Różne definicje turystyki i rynku turystycznego.
o Determinanty rozwoju ruchu turystycznego.
• 12:45 - 14:15 Sesja 3 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych.
o Ogólne zagadnienia dotyczące rynku usług turystycznych w Polsce.
o Elementy rynku turystycznego i jego funkcje.
• 14: 30 - 16:00 Sesja 4 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych.
o Charakterystyka popytu turystycznego.
o Charakterystyka podaży turystycznej.
Dzień 2.
• 9:00 - 10:30 Sesja 5 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych.
o Segmentacja rynku turystycznego oraz jego motywy turystyczne.
• 10:45 - 12:15 Sesja 6 Obsługa klienta usług turystycznych
o Czy może być większy skarb dla hotelu niż lojalny klient?
o Okres jesienno - wczesno - zimowy.
• 12:45 - 14:15 Sesja 7 Obsługa klienta usług turystycznych.
o Gościnność ... czyli jak opisać nieopisane. o Aspekt społeczny.
• 14: 30 - 16:00 Sesja 8 Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element event marketing.
o Scenariusze realizacji usług gastronomicznych. o Analiza cen usług gastronomicznych.
o Specyfika kontaktów handlowych w gastronomii.
o Podstawowe zagadnienia z zakresu sztuki kulinarnej.
o Rola sztuki lub rozrywki w organizacji imprez gastronomicznych.
Dzień 3.
• 9:00 - 10:30 Sesja 9 Lokalny produkt turystyczny.
o Pojęcie produktu turystycznego. o Struktura produktu turystycznego.
o Typy turystów ze względu na ich potrzeby.
• 10:45 - 12:15 Sesja 10 Programowanie imprez turystycznych.
o Planowanie imprezy turystycznej.
o Rodzaje imprez.
o Etapy imprezy turystycznej. o Kalkulacja imprezy turystycznej i zamawianie świadczeń.
• 12:45 - 14:15 Sesja 11. Public Relations w turystyce
o Public relations - zasady kontaktowania się z mediami.
o Public relations online.
o Promocja wystawiennicza - wybór targów, przygotowania do imprezy wystawienniczej.
• 14: 30 - 15:30 Sesja 12 Public Relations w turystyce
o Wybór targów. o Ustalenie celów .
o Plan działań.
o Formy promocji podczas targów.
• 15:30 - 16:00 Zakończenie
o Podsumowanie. Post-test.
o Ankiety.
o Rozdanie certyfikatów.
W ramach projektu odbędą się 52 edycje szkoleń stacjonarnych oraz 4
szkolenia e-learningowe. Przewidziane są 2 bloki szkoleniowe -
Menedżerski oraz Sprzedaż i Obsługa Klienta, ogółem 12 tematów szkoleń, w
tym 4 realizowane w formie blended-learning: e-learning i szkolenie
stacjonarne.
W przypadku szkoleń realizowanych w formie mieszanej – uczestnik
projektu może przystąpić do szkolenia stacjonarnego dopiero po
ukończeniu modułu e-learning i zdaniu testu.
Zakres tematyczny:
1. Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej.
DKS-PPDM/LODTUR - Prawne i podatkowe aspekty działalności gastronomicznej i hotelarskiej (3 dni).
DKS-ZSMT/LODTUR - Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych (3 dni).
DKS-PIUT/LODTUR - Promocja internetowa usług turystycznych (3 dni).
DKS-PKUZ/LODTUR - Przepisy krajowe i unijne w zakresie BHP, GHP GMP, wdrażania HACCP (3 dni).
DKS-ZPPP/LODTUR - Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy (5 dni).
DKS-BUOK/LODTUR - Budżetowanie i optymalizacja kosztów (3 dni).
2. Blok Sprzedaż i Obsługa Klienta – szkolenia dla kadry zatrudnionej przy sprzedaży usług turystycznych i obsłudze klienta.
DKS-POK/LODTUR - Profesjonalna obsługa klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (3,5h).
DKS-TOK/LODTUR - Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (4,5h).
DKS-ROK/LODTUR - Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (5h).
DKS-ASV/LODTUR - Autoprezentacja i savoir vivre (2 dni).
DKS-PWF/LODTUR - Pracownik jako wizytówka firmy (2 dni).
DKS-KMK/LODTUR - Komunikacja międzykulturowa (2 dni).