Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych - DKS-ZSMT/LODTUR.

Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych - DKS-ZSMT/LODTUR.
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/751/zarzadzanie-sprzedaza-i-marketingiem-uslug-turystycznych-dks-zsmtlodtur
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt łódzki - Profesjonalne kadry turystyki. Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej. DKS-ZSMT/LODTUR - Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych. Szkolenie skierowane do pracowników branży turystycznej i gastronomicznej pragnących poszerzyć lub zaktualizować swoją wiedzę dotyczącą zagadnień marketingu i promocji usług turystycznych.Projekt "Profesjonalne kadry turystyki" skierowany jest do pracujących osób dorosłych zamieszkujących i/lub zatrudnionych w województwie łódzkim, chcących z własnej inicjatywy, poza czasem pracy zdobyć/zaktualizować wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania firmami turystycznymi i profesjonalną obsługą gości. Szkolenia skierowane są do pracowników przedsiębiorstw prowadzących działalność hotelarsko-gastronomiczną. Rekrutacja rozpoczyna się 15.09.2011. Tematy zajęć: Dzień 1. • 9:00 - 9:30 Część wstępna. o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników. o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS. o Uzgodnienie zasad kontraktu. o Pre-test. • 9:30 - 10:30 Sesja - Zapotrzebowanie na usługi turystyczne o Istota i znaczenie turystyki. o Podstawowe pojęcia w turystyce. • 10:45 - 12:15 Sesja 2 Zapotrzebowanie na usługi turystyczne. o Różne definicje turystyki i rynku turystycznego. o Determinanty rozwoju ruchu turystycznego. • 12:45 - 14:15 Sesja 3 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Ogólne zagadnienia dotyczące rynku usług turystycznych w Polsce. o Elementy rynku turystycznego i jego funkcje. • 14: 30 - 16:00 Sesja 4 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Charakterystyka popytu turystycznego. o Charakterystyka podaży turystycznej. Dzień 2. • 9:00 - 10:30 Sesja 5 Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Segmentacja rynku turystycznego oraz jego motywy turystyczne. • 10:45 - 12:15 Sesja 6 Obsługa klienta usług turystycznych o Czy może być większy skarb dla hotelu niż lojalny klient? o Okres jesienno - wczesno - zimowy. • 12:45 - 14:15 Sesja 7 Obsługa klienta usług turystycznych. o Gościnność ... czyli jak opisać nieopisane. o Aspekt społeczny. • 14: 30 - 16:00 Sesja 8 Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element event marketing. o Scenariusze realizacji usług gastronomicznych. o Analiza cen usług gastronomicznych. o Specyfika kontaktów handlowych w gastronomii. o Podstawowe zagadnienia z zakresu sztuki kulinarnej. o Rola sztuki lub rozrywki w organizacji imprez gastronomicznych. Dzień 3. • 9:00 - 10:30 Sesja 9 Lokalny produkt turystyczny. o Pojęcie produktu turystycznego. o Struktura produktu turystycznego. o Typy turystów ze względu na ich potrzeby. • 10:45 - 12:15 Sesja 10 Programowanie imprez turystycznych. o Planowanie imprezy turystycznej. o Rodzaje imprez. o Etapy imprezy turystycznej. o Kalkulacja imprezy turystycznej i zamawianie świadczeń. • 12:45 - 14:15 Sesja 11. Public Relations w turystyce o Public relations - zasady kontaktowania się z mediami. o Public relations online. o Promocja wystawiennicza - wybór targów, przygotowania do imprezy wystawienniczej. • 14: 30 - 15:30 Sesja 12 Public Relations w turystyce o Wybór targów. o Ustalenie celów . o Plan działań. o Formy promocji podczas targów. • 15:30 - 16:00 Zakończenie o Podsumowanie. Post-test. o Ankiety. o Rozdanie certyfikatów. W ramach projektu odbędą się 52 edycje szkoleń stacjonarnych oraz 4 szkolenia e-learningowe. Przewidziane są 2 bloki szkoleniowe - Menedżerski oraz Sprzedaż i Obsługa Klienta, ogółem 12 tematów szkoleń, w tym 4 realizowane w formie blended-learning: e-learning i szkolenie stacjonarne. W przypadku szkoleń realizowanych w formie mieszanej – uczestnik projektu może przystąpić do szkolenia stacjonarnego dopiero po ukończeniu modułu e-learning i zdaniu testu. Zakres tematyczny: 1. Blok Menedżerski – szkolenie dla kadry menedżerskiej. DKS-PPDM/LODTUR - Prawne i podatkowe aspekty działalności gastronomicznej i hotelarskiej (3 dni). DKS-ZSMT/LODTUR - Zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych (3 dni). DKS-PIUT/LODTUR - Promocja internetowa usług turystycznych (3 dni). DKS-PKUZ/LODTUR - Przepisy krajowe i unijne w zakresie BHP, GHP GMP, wdrażania HACCP (3 dni). DKS-ZPPP/LODTUR - Zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy (5 dni). DKS-BUOK/LODTUR - Budżetowanie i optymalizacja kosztów (3 dni). 2. Blok Sprzedaż i Obsługa Klienta – szkolenia dla kadry zatrudnionej przy sprzedaży usług turystycznych i obsłudze klienta. DKS-POK/LODTUR - Profesjonalna obsługa klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (3,5h). DKS-TOK/LODTUR - Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (4,5h). DKS-ROK/LODTUR - Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów – szkolenie stacjonarne (2 dni) + e-learning (5h). DKS-ASV/LODTUR - Autoprezentacja i savoir vivre (2 dni). DKS-PWF/LODTUR - Pracownik jako wizytówka firmy (2 dni). DKS-KMK/LODTUR - Komunikacja międzykulturowa (2 dni).