Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie stategią reklamową

Zarządzanie stategią reklamową
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://pracowniakompetencji.pl
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
22 62 100 62 biuro2@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową. W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki Jak stworzyć strategię reklamową Jak ocenić projekty reklam Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym Jak badać efektywność działań reklamowych Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową Program szkolenia Podstawowe zasady marki Architektura marki Funkcje marki Cykl życia marki Strategie marki Elementy promotion mix Długookresowa strategia reklamowa Pozycjonowanie marki Brand Identity, Brand foundations Strategia konkurencji Strategia brandu Średniookresowa strategia reklamowa Roczny flow chart działań reklamowych Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej Tworzenie copy strategy Typy strategii reklamowych Etapy tworzenia reklamy Zasady tworzenia dobrej reklamy Podstawy planowania mediów Podstawowe parametry mediowe Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach Charakterystyka mediów Badania w reklamie Badania przedkampanijne Badania efektywności działań reklamowych Rynek dostawców usług reklamowych Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową Metody oceny pracy agencji reklamowej Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener Rafał Korsak • Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat. • Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5). • Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych, a także sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności. • Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym. • Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt. „"Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Współautor książki „"Marketing Profesjonalny”", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Autor wielu publikacji na temat reklamy i mediów w prasie fachowej. • Jest również wykładowcą strategii reklamowych na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji. • W ostatnich latach specjalizuje się między innymi w doradztwie przy organizacji przetargów, zgodnych z UZP na przeprowadzenie kampanii promocyjno- informacyjnych. Między innymi doradzał przy organizacji przetargów na kampanie promocyjne takim instytucjom jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Krajowy Ośrodek EFS, Urząd Miasta Gdańska. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + 23 % VAT, Faktura VAT W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia