Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie strategią reklamową
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-07-17 |
Data zakończenia | 2012-07-18 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/408-zarz%c4%85dzanie%20strategi%c4%85%20reklamow%c4%85.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową.
W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym
Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki
Jak stworzyć strategię reklamową
Jak ocenić projekty reklam
Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach
Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym
Jak badać efektywność działań reklamowych
Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową
Program szkolenia
Podstawowe zasady marki
Architektura marki
Funkcje marki
Cykl życia marki
Strategie marki
Elementy promotion mix
Długookresowa strategia reklamowa
Pozycjonowanie marki
Brand Identity, Brand foundations
Strategia konkurencji
Strategia brandu
Średniookresowa strategia reklamowa
Roczny flow chart działań reklamowych
Cele kampanii (marketingowe, reklamowe)
Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej
Tworzenie copy strategy
Typy strategii reklamowych
Etapy tworzenia reklamy
Zasady tworzenia dobrej reklamy
Podstawy planowania mediów
Podstawowe parametry mediowe
Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach
Charakterystyka mediów
Badania w reklamie
Badania przedkampanijne
Badania efektywności działań reklamowych
Rynek dostawców usług reklamowych
Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową
Metody oceny pracy agencji reklamowej
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.
Trener
Rafał Korsak
• Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat.
• Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5).
• Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych, a także sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności.
• Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym.
• Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt. „"Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Współautor książki „"Marketing Profesjonalny”", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Autor wielu publikacji na temat reklamy i mediów w prasie fachowej.
• Jest również wykładowcą strategii reklamowych na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji.
• W ostatnich latach specjalizuje się między innymi w doradztwie przy organizacji przetargów, zgodnych z UZP na przeprowadzenie kampanii promocyjno- informacyjnych. Między innymi doradzał przy organizacji przetargów na kampanie promocyjne takim instytucjom jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Krajowy Ośrodek EFS, Urząd Miasta Gdańska.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + 23 % VAT, Faktura VAT
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia