Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie strategią reklamową

Zarządzanie strategią reklamową
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-07-11
Data zakończenia 2013-07-12
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/485-zarzdzanie-strategi-reklamow.html
Email biuro3@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową. W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki Jak stworzyć strategię reklamową Jak ocenić projekty reklam Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym Jak badać efektywność działań reklamowych Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową Program szkolenia Podstawowe zasady marki Architektura marki Funkcje marki Cykl życia marki Strategie marki Elementy promotion mix Długookresowa strategia reklamowa Pozycjonowanie marki Brand Identity, Brand foundations Strategia konkurencji Strategia brandu Średniookresowa strategia reklamowa Roczny flow chart działań reklamowych Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej Tworzenie copy strategy Typy strategii reklamowych Etapy tworzenia reklamy Zasady tworzenia dobrej reklamy Podstawy planowania mediów Podstawowe parametry mediowe Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach Charakterystyka mediów Badania w reklamie Badania przedkampanijne Badania efektywności działań reklamowych Rynek dostawców usług reklamowych Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową Metody oceny pracy agencji reklamowej Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener Rafał Korsak Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży. Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku Autor wielu publikacji w prasie branżowej Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji. Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji Absolwent Szkoły Trenerów TROP- jednej z najlepszych Szkół Trenerów w Polsce Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + 23 % VAT, Faktura VAT W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.