Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3357/zarzadzanie-zasobami-ludzkimi
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie zasobami ludzkimi>>>Celem rekomendowanego szkolenia jest przygotowanie w zakresie nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi. Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy na temat organizowania i funkcjonowania służb personalnych w firmie. Pokazanie sposobów rekrutacji kandydatów, którzy będą profesjonalistami na swoim stanowisku zawodowym. Metody i narzędzia w jaki sposób dobierać metody efektywnej motywacji. Korzyści dla uczestników- Uczestnicy po szkoleniu znają zasady zarządzania zasobami ludzkimi.- Dowiedzą się jak skutecznie przeprowadzać rekrutację i selekcję.- Poznają psychologiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.- Dowiedzą się w jaki sposób planować i wdrażać działania rozwojowe.- Posiadają rzetelną wiedzę z zakresu skutecznego motywowania pracowników.- Dowiedzą się jak zarządzać rozwojem kompetencji pracowników.- Poznają jak planować szkolenia, by wpływały na osiągnięcia zawodowe i motywację pracowników.- Dowiedzą się, czym jest ocena pracy i jak skutecznie przeprowadzać rozmowę oceniającą by działała ona motywująco. Program szkolenia:1. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w organizacji: - Zadania i wyzwania wobec ZZL.- Założenia i zasady stosowanie systemów ZZL.- Związek ZZL z systemem zarządzania organizacją i zarządzaniem strategicznym.- Organizacja pionu HR.- Psychologiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.2. Zarządzanie rozwojem kompetencji pracowników: - Czym są kompetencje?- Projektowanie kompetencji – determinanty decyzyjne.-  Kompetencje i ścieżki rozwoju zawodowego menadżerów średniego szczebla, specjalistów, pracowników merytoryczno – wykonawczych, pracowników operacyjnych.3. Rekrutacja i selekcja pracowników – kształtowanie zatrudnienia: - Formy zatrudnienia.- Planowanie zatrudnienie.- Przygotowanie procesu rekrutacji.- Budowanie profili kandydatów oraz modeli kompetencyjnych.- Metody rekrutacji pracowników.- Metody selekcji pracowników.- Rodzaje i zasady budowania wywiadu selekcyjnego.- Prowadzenie wywiadu selekcyjnego.- Testy stosowane w procesie selekcji.- AC jako skuteczna metoda selekcji kandydatów.4. Motywowanie pracowników: - Po co motywacja.- Rodzaje motywacji – podjecie psychodynamamiczne, behawioralne i integrujące.- Psychologiczne koncepcje motywacji- Narzędzia motywowania- Sposoby nagradzania pracowników (czynniki płacowe i pozapłacowe)- Czynniki kształtujące motywację do pracy- Zasady skutecznego motywowania pracowników- Zasady budowania skutecznego systemu motywacyjnego- Motywatory krótkookresowe i odroczone w czasie.- Rozmowa oceniająca w aspekcie udzielania motywujących informacji zwrotnych5. Ocenianie pracowników: - Cele wprowadzania ocen pracowników- Zasady budowania systemów ocen pracowniczych- Metody wykorzystywane w systemach ocen pracowniczych- Rozmowa oceniająca- Błędy oceniania6. Rozwój i szkolenia pracowników - Szkolenia jako inwestycja w rozwój pracowników- Analiza potrzeb szkoleniowych- Planowanie i prowadzenie szkoleń- Ocena efektywności szkoleń Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC. SZKOLENIA Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników. Mini – wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach codzienności zawodowej.- Mini – wykłady- Ćwiczenia- Dyskusje moderowane przez trenera- Energizer’y, icebreaker’y- Studium przypadku- Praca indywidualna, w parach i grupach- Obserwacja, feedback- Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią.- Ćwiczenia z wykorzystaniem kamery cyfrowej.