Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarzadzanie zespolami pracowniczymi
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/385/zarzadzanie-zespolami-pracowniczymi |
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Blok I: Wstep teoretyczny
-Kierowanie zespolem rola i definicje.
-Walidacja zarzadzania zespolem: kto i kiedy jest dobrym liderem?
-Dlaczego warto efektywnie zarzadzac ludzmi?
-Teorie zarzadzania w praktyce dzialania firmy.
Blok II: Psychologia w zarzadzaniu zespolem
-Zespol jako grupa psychologia dzialania grup, pracy w grupie i myślenia grupowego.
-Kiedy kij, a kiedy marchewka? Podstawy psychologii motywacji dla managerow.
-Psychologia wplywu spolecznego a przekonywanie pracownikow, by robili, co chcemy.
-Psychologia osobowości: typy charakterologiczne pracownikow i wzmocnienia, ktore na nich dzialaja.
-Psychologia przywodztwa: efektywne dzielenie zadan w projekcie miedzy czlonkow zespolu.
Blok III: Trudna sztuka przewodzenia
-Lider najwazniejszy element zespolu. Jaki powinien byc, co powinien robic i jak daleko moze sie posunac?
-Autorytet jako nieodlaczny element skutecznego przywodztwa. Metody zdobywania autorytetu.
-Style zarzadzania klasyfikacja. Moj styl zarzadzania.
-Styl zarzadzania a poziom dojrzalości zespolu.
-Rozwiazywanie przez lidera konfliktow w zespole.
Blok IV: Delegowanie zadan w zespole
-Co to jest delegowanie zadan? Strefy delegowania zadan.
-Planowanie i kontraktowanie z podwladnymi realizacji zadan w odniesieniu do
konkretnego projektu.
-Osiem krokow w delegowaniu zadan i kompetencji.
-Osiem krokow w przekazywaniu informacji zwrotnej.
-Kluczowe bledy przy delegowaniu zadan.
-Bariery komunikacyjne na linii pracownik-przelozony jak sobie z nimi radzic.
Blok V: Motywowanie podwladnego do dzialania w praktyce
-Motywacja jako czynnik roznicujacy pracownikow: skad entuzjazm i zaangazowanie u jednych, a biernośc u innych?
-Charyzma u managera dlaczego niektorzy potrafia wzbudzac entuzjazm, a inni nie?
-Rodzaje motywacji:
-Pieniadze jako glowny (ale nie jedyny) czynnik motywujacy we wspolczesnym
świecie.
-Motywowanie pozafinansowe. Dlaczego moga byc silniejsze niz pieniadz?
-Zachecac czy straszyc? Dylematy wspolczesnego szefa. Efekty strachu i
rywalizacji w zarzadzaniu podwladnymi.
-Zrozumienie ludzkiej natury i potrzeb jako podstawa skutecznej motywacji.
-Sila roznych typow potrzeb i neutralizacja wystepujacych pomiedzy nimi napiec
-Wplyw roznych czynnikow na poziom zaangazowania pracownikow w krotkim i dlugim okresie.
-Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwladnych.
Przejrzystośc decyzji o karach i nagrodach jak zachowac twarz sprawiedliwego.
-Przekazywanie informacji o ocenie - informacja zwrotna.
-Asertywnośc w zarzadzaniu i jej granice.
-Zalezności miedzy motywacja i doświadczeniami pracownikow.
-Spadek motywacji podwladnych w miare realizacji trudnego projektu jak sobie z nim radzic.
-Rozmowa oceniajaca jako element kierowania zespolem.
-Rozmowa ze zdemotywowanym podwladnym.
Blok VI: Kontrola, monitoring i ocena pracy pracownikow, zespolu i lidera.
-Skutecznośc i rentownośc jako wykladniki sukcesu projektu i naszego zarzadzania zespolem.
-Rola kontroli w kierowaniu zespolem.
-Jak kontrolowac? Monitoring dzialan.
-Co robic z wynikami kontroli. Techniki komunikowania informacji zwrotnych