Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Poznań |
Data rozpoczęcia | 2011-05-23 |
Data zakończenia | 2011-05-24 |
www | http://www.inspiro.org.pl |
biuro@inspiro.org.pl |
Kontakt
Inspiro Katarzyna Majewska
biuro@inspiro.org.pl
tel. 606 913 828
Opis
Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji menedżerskich
Cele szczegółowe:
- Nabycie umiejętności planowania pracy swojej i podwładnych
- Rozpoznanie własnego stylu kierowania
- Nabycie umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z podwładnymi
- Nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami
- Uświadomienie sobie własnej roli w procesie motywowania podwładnych
Korzyści:
Dzięki szkoleniu każdy z uczestników będzie:
- Znał swoje mocne strony i obszary d rozwoju w zakresie kompetencji menedżerskich
- Rozumiał wpływ właściwego sposobu porozumiewania się na poziom osiąganych przez zespół celów
- Potrafił zadbać o prawidłowy przepływ informacji w zespole
- Komunikował się w sposób zwiększający zaangażowanie zespołu
- Potrafił dopasować styl kierowania do rozwoju pracownika
- Wiedział w jaki sposób delegować zadania i egzekwować ich wykonanie
- Potrafił przeprowadzić rozmowę oceniającą
- Znał sposoby poza finansowego motywowania podwładnych
Program:
1.Fazy zarządzania
- Planowanie (formułowanie celów, planowanie czasu pracy)
- Organizowanie
- Kierowanie (style kierowania i jego wpływ na funkcjonowanie zespołu, autodiagnoza)
- Kontrolowanie
2.Szef a lider
- Rola szefa a rola lidera w zarządzaniu
- Autorytet i charyzma lidera
- Kreowanie wizerunku szefa
- Zadania szefa i lidera
3.Komunikacja a zarządzanie zespołem
- Zasady prowadzenia skutecznych i konstruktywnych rozmów z pracownikiem.
- Wpływ niewłaściwej komunikacji na efekty osiągane przez zespół.
- Trening prawidłowego wydawania poleceń.
- Delegowanie zadań
4.Mocne słowa: Expose szefa
- Czym jest expose i rola expose w zarządzaniu
- Zasady tworzenia expose
- Jak powinno wyglądać expose
- Trening wygłaszania expose.
5.Motywowanie pracowników
- Wpływ kierownika na motywację do pracy podwładnych
- Diagnoza czynników motywacyjnych zwiększających zaangażowanie pracowników
- Wypracowanie pozafinansowych bodźców możliwych do zastosowania każdego dnia w firmie
6.Motywacyjny styl komunikacji
- Kiedy należy chwalić, a kiedy ganić?
- Rola wzmocnień we wpływaniu na zachowania pracowników.
- Trening prawidłowego zastosowania pochwały i reprymendy.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Rozmowa oceniająca