Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-04-23
Data zakończenia 2013-03-24
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3247/zarzadzanie-zespolem-
Email
Kontakt
Anvix Sp. zo.o.
Opis
Dlaczego warto? Zarządzanie zespołem może wydawać się trudne ze względu na słabą przewidywalność “czynnika ludzkiego" w firmie. Efektywny menedżer powinien opanować wszystkie aspekty zarządzania ludźmi, także te, które wydają się szczególnie nieprzyjemne (np. zwalnianie z pracy z zachowaniem obopólnego szacunku). Dobrym początkiem jest przyjrzenie się zadaniom kierowniczym i opracowanie własnego sposobu zarządzania we wszystkich – nawet trudnych – aspektach pracy menedżera. Szkolenie jest przydatne, gdy: chcesz być lepszym kierownikiem, chcesz świadomie zarządzać pracownikami, chcesz by zespół, któremu przewodzisz pracował sprawniej i efektywniej, chcesz być rzeczywistym, a nie tylko nominalnym liderem grupy, chcesz by Twoje cele były celami zespołu władnego je zrealizować, zależy Tobie na efektywnym zorganizowaniu pracy zespołu, rozwiązywaniu konfliktów i skutecznym motywowaniu. Rezultat: Wskazanie zasad zarządzania zasobami ludzkimi, oraz przekazanie umiejętności podnoszących ich efektywność: analizy posiadanych zasobów, określenia ewentualnych potrzeb oraz sposobów budowania zespołu, posługiwania się systemami motywacyjnymi i systemami ocen, efektywnej komunikacji z podwładnymi, budowania relacji opartej na szacunku i autorytecie.  PROGRAM:1.Grupa czy zespół Różnice pomiędzy grupą a zespołem Fazy rozwoju grupy oraz role grupowe Źródła władzy w grupie Przywództwo czy zarządzanie 2. Funkcje i zadania kierownicze Planowanie, organizowanie, motywacja i kontrola 6 reguł delegowania zadań Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność Ocena oraz błędy w ocenie 3. Rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu zespołem Rola nastawienia, etykiety społeczne i ich wpływ na efektywność i relacje w zespole Słuchanie empatyczne i umiejętność zadawania pytań jako element skutecznego zarządzania Udzielanie informacji zwrotnej Postawa asertywna w relacji z podwładnymi 4. Style kierownicze – modele przywództwa Model przywództwa według Herseya- Blancharda Autodiagnoza stylu kierowniczego Zastosowanie poszczególnych stylów kierowania w zależności od poziomu dojrzałości pracowników 5. Motywowanie pozafinansowe jako narzędzie zarządzania zespołem Motywowanie vs higiena psychiczna Przegląd teorii motywacyjnych Dobór i analiza efektywności technik w odniesieniu do osobistego stylu kierowania Coaching jako narzędzia rozwoju pracowników 6. Sztuka delegowania zadań Komunikacja w zespole Pochwały Konstruktywna krytyka