Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2013-06-17 |
Data zakończenia | 2013-06-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3247/zarzadzanie-zespolem- |
Kontakt
Anvix Sp. zo.o.
Opis
Dlaczego warto?
Zarządzanie zespołem może wydawać się trudne ze względu na
słabą przewidywalność “czynnika ludzkiego" w firmie. Efektywny menedżer powinien
opanować wszystkie aspekty zarządzania ludźmi, także te, które wydają się
szczególnie nieprzyjemne (np. zwalnianie z pracy z zachowaniem obopólnego
szacunku). Dobrym początkiem jest przyjrzenie się zadaniom kierowniczym i
opracowanie własnego sposobu zarządzania we wszystkich – nawet trudnych –
aspektach pracy menedżera.
Szkolenie jest przydatne, gdy:
chcesz być lepszym kierownikiem, chcesz świadomie zarządzać
pracownikami, chcesz by zespół, któremu przewodzisz pracował sprawniej i
efektywniej, chcesz być rzeczywistym, a nie tylko nominalnym liderem grupy,
chcesz by Twoje cele były celami zespołu władnego je zrealizować, zależy Tobie
na efektywnym zorganizowaniu pracy zespołu, rozwiązywaniu konfliktów i
skutecznym motywowaniu.
Rezultat:
Wskazanie zasad zarządzania zasobami ludzkimi, oraz
przekazanie umiejętności podnoszących ich efektywność: analizy posiadanych
zasobów, określenia ewentualnych potrzeb oraz sposobów budowania zespołu,
posługiwania się systemami motywacyjnymi i systemami ocen, efektywnej
komunikacji z podwładnymi, budowania relacji opartej na szacunku i autorytecie.
PROGRAM:1.Grupa czy zespół
Różnice pomiędzy grupą a zespołem
Fazy rozwoju grupy oraz role grupowe
Źródła władzy w grupie
Przywództwo czy zarządzanie
2. Funkcje i zadania kierownicze
Planowanie, organizowanie, motywacja i kontrola
6 reguł delegowania zadań
Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
Ocena oraz błędy w ocenie
3. Rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu zespołem
Rola nastawienia, etykiety społeczne i ich wpływ na efektywność i relacje w
zespole
Słuchanie empatyczne i umiejętność zadawania pytań jako element skutecznego
zarządzania
Udzielanie informacji zwrotnej
Postawa asertywna w relacji z podwładnymi
4. Style kierownicze – modele przywództwa
Model przywództwa według Herseya- Blancharda
Autodiagnoza stylu kierowniczego
Zastosowanie poszczególnych stylów kierowania w zależności od poziomu
dojrzałości pracowników
5. Motywowanie pozafinansowe jako narzędzie zarządzania zespołem
Motywowanie vs higiena psychiczna
Przegląd teorii motywacyjnych
Dobór i analiza efektywności technik w odniesieniu do osobistego stylu
kierowania
Coaching jako narzędzia rozwoju pracowników
6. Sztuka delegowania zadań
Komunikacja w zespole
Pochwały
Konstruktywna krytyka