Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2443/zarzadzanie-zespolem |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
Cel szkolenia:Profesjonalne zarządzanie zespołem powoduje, że zespół osiąga znacznie więcej niż tylkopostawione przed nim cele, przekracza je i idzie naprzód osiągając sukces. Jak to się dzieje,że jeden zespół osiąga sukces za sukcesem, a inny nie realizuje nawet minimalnych celów?Odpowiedź i recepta to zarządzanie zespołem według nowoczesnych i sprawdzonych metodkierowania ludźmi.Szkolenie ma na celu umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowaniazespołem, inspirowania i rozwiązywania podstawowych problemów związanych zkomunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji.Pokazuje, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.Omówione zostaną metody skutecznej motywacji i oceny pracy. Uczestnicy dowiedzą się, jakmaksymalnie wykorzystywać czas, by zwiększyć efektywność swoją i pracowników.Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość poznania sposobów rozpoznaniaszkodliwego zachowania współpracowników i zneutralizowania go.Szkolenie ma na celu określenie własnych predyspozycji w pracy zespołowej i wzmocnienieautorytetu kierowniczego.Program:I. Czym jest zarządzanie- Efektywne zarządzanie.- Pojęcia efektywny i wydajny.- Funkcje zarządzania (planowanie, organizowanie, kontrolowanie, kierowanie).- Analiza swoich umiejętności (wyobraźnia, zdolności techniczne, układaniedobrych stosunków z ludźmi).- Kompetencje do zarządzania.II. Podejmowanie decyzji- Model racjonalnego podejmowania decyzji.- Rodzaje decyzji.- Techniki podejmowania decyzji.- Jak podejmować trafne decyzje?III. Zarządzanie projektem- Fazy projektowania.- Planowanie.- Podział obowiązków.- Dlaczego plany kończą się niepowodzeniem?- Harmonogram realizacji.- Kontrola.- Zakończenie projektu.IV. Jacy jesteśmy, jacy są ludzie - typy osobowości oraz typy społeczne- Typy osobowości.- Typy społeczne.- Przyczyny nieporozumień wynikające z profilu osobowości.V. Zarządzanie pracą podwładnych- Sposoby oceny działalności pracowników(systemy oceny, unikanie błędów).- Utrwalanie zachowań pracowników.- Nagradzanie pracowników.- Teorie motywacji (hierarchia Maslowa, teoria Herzberga, teoria McGregora,teoria McClellanda, teoria oczekiwań).- Wyznaczanie celów.- Pieniądz jako czynnik motywacyjny.VI. Zarządzanie relacjami z ludźmi- Postrzeganie.- Zaufanie w stosunkach z ludźmi.- Kontakty z podwładnymi.- Zarządzanie konfliktami.- Rozpoznanie konfliktów.- Odnoszenie sukcesów w zarządzaniu konfliktami.VII. Toksyczni ludzie w miejscu pracy- Toksyczny, czy zawsze znaczy zły?- Przyczyny toksycznych zachowań.- Jak radzić sobie w toksycznym miejscu pracy?- Typy toksycznych ludzi i sposoby współpracy z nimi (złodzieje sławy ipomysłów, manipulanci, narcystyczne osoby, megalomani, zastarszającyterroryści, wybuchowi, agresywni, nadpobudliwi, pozornie prawdziwe skarby,dinozaury).- Dlaczego mamy rozumieć toksyczne osoby?VIII. Agresja w miejscu pracy- Przyczyny agresji.- Dlaczego uciekamy się do agresji?- Jak stawić czoła agresji?- Agresja a asertywność.- Jak sobie radzić z agresywnymi ludźmi?IX. Stres – motywator czy demotywator naszych działań- Czym jest stres?- Indywidualne konsekwencje stresu.- Sposoby radzenia sobie ze stresem.- Przekładanie czynników stresujących na motywatory naszego działania.- Zarządzanie czasem jako czynnik ograniczający stres.X. Negocjacje sposobem na osiągnięcie zakładanych celów- Rodzaje negocjacji.- Techniki negocjacyjne.- Brudne chwyty w negocjacjach i sposoby radzenia sobie z nimi.