Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2013-11-25 |
Data zakończenia | 2013-11-26 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2627/zarzadzanie-zespolem |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Udział w szkoleniu pozwoli na weryfikację swojego stylu zarządzania, jego mocnych i słabych stron oraz nabycie umiejętności skutecznej komunikacji ze współpracownikami.Korzyści dla uczestnikówDzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:• określić swoje mocne i słabe strony zarządzania zespołami,• diagnozować styl komunikacji własnej i członków zespołu,• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,• właściwie dobierać metody motywowania członków zespołu,• określić role poszczególnych członków zespołu,• rozwiązywać konflikty w zespole.Program szkolenia:1. CO TO JEST ZESPÓŁ• Czym jest a czy nie jest zespół.• Narzędzia tworzenia zespołu.• Badania Hawthorne.• Normy grupowe.• Cechy efektywnego zespołu.• Fazy rozwoju grupy.2. ROLE ZESPOŁOWE WG M. BELBINA• Budowanie zespołu• Koncepcja 9 ról Belbina.• Tajemnica kwalifikacji• Autodiagnoza własnej roli w zespole3. KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM• Autoanaliza własnego stylu kierowania.• Czy kierowania można się nauczyć?• Style kierowania.• Teoria kierowania sytuacyjnego.4. TYPY OSOBOWOŚCI WG C.G. JUNGA• Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.• Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.• Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych wg metodologii Insighst Discovery- Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.• Metody rozpoznawania osób reprezentujących poszczególne energie kolorystyczne.• Jak zrozumieć i komunikować się z poszczególnymi typami kolorystycznymi?5. MOTYWOWANIE CZŁONKÓW ZESPOŁU• Praktyka motywowania – zasady praktyczne• Siła informacji zwrotnej• Nietypowe przykłady motywacji• Teorie motywacji6. KONFLIKT W ZESPOLE • Przyczyny konfliktów• Koło konfliktów• Objawy• Style rozwiązywania konfliktów