Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem handlowców - szkolenie zarządzanie zespołem handlowym
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Poznań |
Data rozpoczęcia | 2013-09-26 |
Data zakończenia | 2013-09-27 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5252/zarzadzanie-zespolem-handlowcow-szkolenie-zarzadzanie-zespolem-handlowym |
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
I. PLANOWANIE STRATEGICZNEQvo vadis handlowcu?! - czyli korzyści z dobrze skonstruowanej strategii handlowej.Cele krótko i długoterminowe - świadomość priorytetów i kryteriów ich realizacji.Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele handlowe?Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście ustalonych celów, czyli analiza SWOT zespołu handlowego.3 filary sprzedaży:Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży,Jak poszerzać krąg nowych klientów?Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?Tego się nie da, bo... - hamulce wewnętrzne handlowców.II. WDRAŻANIE W CZYNNajpierw rzecz najważniejsza!!! - Określenie docelowych grup klientów.W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej.Marketing edukacyjny, czyli jak nauczać klienta i poszerzać perspektywy dostrzeganych przez niego możliwości.Jak nadać tempo strategii? - Twoja wizja, nasza strategia, ich oddziaływanie na klientów.20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?, czyli efektywne organizowanie czasu i zasobów.Analiza aktywności sprzedażowej handlowców - co i kiedy analizować?III. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU HANDLOWCÓWMasz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc tak z nich korzystaj - jak poznać indywidualny system wartości handlowca?Jak generować zmianę w postawach handlowców?Możesz wydawać polecenia, możesz też stawiać wyzwania i inspirować handlowców, czyli na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?Konsekwencja - najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na handlowców.Komunikacja z zespołem i jej wpływ na efektywność w handlu.IV. JA LIDER Kim jesteś i po co to robisz? Tożsamość i misja lidera - jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu.Handlowcy są różni, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego?Bądź tym kogo potrzebuje twój handlowiec - model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.Jak nagradzać handlowców?Znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? - Wyniki badań Instytutu Gallupa.Relacje ze swoim bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.Co decyduje o sile motywacji handlowca? - odkrycie Victora Vrooma.Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.V. COACHING HANDLOWCÓW Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowców.Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej.To koniec? - wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?Postaw na orły! - czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów.Jestem fighterem? Model sukcesu - budowanie pewności siebie handlowca.Nie muszę niczego udowadniać - skąd czerpać siłę i energię?Więcej informacji na temat szkolenia zarządzanie zespołem handlowym znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio