Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-11 |
Data zakończenia | 2012-12-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3584/zarzadzanie-zespolem-rozproszonym |
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Najbliższy termin: 11-12 lipca 2013 r.
Miejsce szkolenia: Wisła, Hotel *** Pod JedlamiCzas trwania: 2 dni [2 x 7 godzin dydaktycznych] Rezerwację miejsc proszę uzgadniać z naszymi Konsultantami: 32 281 62 31szkolenia@synteza.plZgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania wolnych miejscWszystkie zgłoszenia nadesłane co najmniej 14 dni przed terminem zajęć, premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN na każdą zgłoszoną osobę.PROGRAM1. Rozpoczęcie warsztatówZapoznanie się trenera z UczestnikamiOmówienie sposobów pracy na zajęciachOkreślenie celów szkoleniowych2. Zespół – pojęcia, specyfika, różnicowanieCzym jest zespół – specyfika i różnice zespołów "stacjonarnych" i rozproszonychStruktura formalna i relacje nieformalne w zespole rozproszonymRole w zespole – teoria Belblina i jej praktyczne zastosowanie (elementy rekrutacji nowych członków zespołu)Elementy funkcjonowania poszczególnych członków zespołu – sympatia, zaufanie i autorytetDynamika zespołu rozproszonegoReguły wywierania wpływu na grupę i możliwości ich zastosowania przez przełożonego3. Rola lidera w zarządzaniu zespołem na odległość - planowanieZarządzanie przez cele – ustalanie priorytetów i określanie strategii działaniaPoprawnie zdefiniowany cel – reguła SMARTERWyznaczanie zadań na odległość – minimalizowanie oporu wobec zmiany4. Rola lidera w zarządzaniu zespołem na odległość - organizowanieTechniki organizowania pracy w zespole rozproszonymDelegowanie, zlecanie, prośba menedżerska – różnice i podobieństwaSpecyfika komunikacji w zespole rozproszonymUmiejętność słuchania i mówienia – podstawowe narzędzia komunikacjiSprawne przekazywanie informacji – dobór kanałów komunikacji w zależności od typu zadań i grupy odbiorców5. Rola lidera w zarządzaniu zespołem na odległość - motywowanieTeorie motywacji pomocne zarządzaniu zespołem rozproszonym (D. McClellanda, V. H. Vrooma, Locke’a, Skinnera) – możliwości i ograniczeniaSpecyfika zespołu rozproszonego i jej wykorzystanie w procesie motywacji (element spójności, rywalizacji, zaufania)Pułapki motywowania na odległość6. Rola lidera w zarządzaniu zespołem rozproszonym - kontrolowaniePoziomy i etapy kontroli w zarządzaniu zespołamiUdzielanie informacji zwrotnej w zależności od stopnia realizacji zadaniaKanały przekazywania informacji zwrotnej – skuteczność i poziom efektywnościEfektywne nagradzanie "na odległość" Rozmowa dyscyplinująca przez telefonWykorzystanie elementów coachingu zespołu7. Zagrożenia w zarządzaniu zespołami rozproszonymiZarządzanie konfliktem w zespoleKomunikacja i układy nieformalneNieuczciwa rywalizacja8. Zakończenie szkoleniaWeryfikacja stopnia realizacji celów szkoleniowych UczestnikówWypełnienie ankiet ewaluacyjnychPełen program i zgłoszenia