Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie. Techniki i narzędzia menedżera.
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-19 |
Data zakończenia | 2012-11-21 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/253/zarzadzanie-zespolem-w-nowoczesnej-firmie-techniki-i-narzedzia-menedzera |
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W NOWOCZESNEJ FIRMIETechniki i narzędzia menedżeraCZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2dni, 16 hCENA REGULARNA: 1950 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:• Zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania, delegowania, rozliczania z zadań)• Będą gotowi do rozpoczęcia pracy w nowej roli lub w nowym zespole• Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania• Zdobędą wiedzę z obszaru najskuteczniejszej metody zarządzaniaPROGRAM SZKOLENIA:I ROLA MENEDŻERA W ORGANIZACJI1. Lider a menedżer– zadania i role• przekładanie strategii na działania • poziom odpowiedzialności i zadania a sposób zarządzania zespołem• uprawnienia i ich delegowanie w zależności od roli• rola a dobór ludzi do zespołu 2. Budowanie autorytetu przełożonego• wiedza merytoryczna a autorytet szefa – o kluczowych kompetencjach przełożonego• autorytet na start – jak zbudować autorytet w nowym zespole/nowej roli• odbudowa autorytetu3. Łatwy start, czyli zmiana roli ze współpracownika na przełożonego/dołączenie do zespołu• dobre wejście, czyli jak rozpocząć pracę w nowej roli/zespole – expose szefa, rozpoznanie potencjału zespołuII ZARZĄDZANIE NA MIARĘ POTRZEB – O ZARZĄDZANIU SYTUACYJNYM1. Mój styl kierowania – analiza własnego stylu zarządzania2. Style kierowania i ich wpływ na jakość pracy zespołu• efektywność przełożonego a efektywność pracy zespołu – wzajemna relacja• wpływ stylu na sytuacje zagrożenia konfliktami3. Cechy i umiejętności lidera/menedżera i dopasowanie stylu• jak stosować poszczególne style zarządzania – charakterystyka podejowanych działańIII SKUTECZNOŚĆ MENEDŻERA1. Etapy rozwoju pracowników i ich znaczenie w zarządzaniu• charakterystyka poszczególnych pracowników (w zależności od ich rozwoju)• potrzeby pracowników na każdym etapie• sytuacje trudne, czyli ekspert na starcie, w nowej firmie – jak zarządzać wysoko wykwalifikowanymi pracownikami• szlifowanie diamentów, czyli w których pracowników warto zacząć inwestować najwięcej – o włączaniu w program Zarządzania Talentami2. Styl kierowania a etapy rozwoju pracownika• komunikacja z pracownikami na każdym etapie• wyznaczanie zadań, odpowiedzialności i uprawnień w zależności od etapu rozwoju pracowników3. Motywacja zespołu• motywacja a etapy rozwoju pracowników• zależność między zadaniem a poziomem motywacji IV DELEGOWANIE I ROZLICZANIE ZADAŃ1. Przekładanie celów na zadania – dobór zadań do pracowników• funkcje, projekty, zadania – zasady delegowania2. Bariery w delegowaniu i metody przeciwdziałania im• kompetencje pracownika a obawy przełożonego – o sposobach nadzoru i egzekwowaniu zadań• ustalanie jasnych zasad pracy nad zadaniem V PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIASZKOLENIE PROWADZI:Agnieszka TelegaPsycholog, trener, ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Intra.Aktywna zawodowo od 1997 roku. Zdobywała doświadczenia w korporacjach z polskim i obcym kapitałem. W latach 1997–2002 pracowała w strukturach sprzedaży, na stanowiskach od Przedstawiciela Handlowego po Key Account Managera, w sektorze B2B oraz B2C. W latach 2003 – 2008 zatrudniona w dziale personalnym. Zbudowała strategie dwóch działów personalnych, budowała systemy ocen pracowniczych, motywacyjne oraz strategie rozwoju pracowników. Jako HR Manager odpowiadała m.in. za Employer Branding, wdrożenie Systemu Zarządzania Kompetencjami i dopasowania do niego wszystkich procesów personalnych.Od roku 2003 prowadzi szkolenia. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich (m.in. budowanie zespołu, motywowanie pracowników, delegowanie i egzekwowanie zadań, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, zarządzanie sytuacyjne), sprzedażowych (telefoniczna obsługa klienta, prospecting, umiejętności osobiste sprzedawcy) oraz osobistych (asertywność, skuteczna komunikacja, warsztaty strategii osobistej).Realizowała szkolenia m.in. dla: Grupa Allegro (allegro.pl, aukro.cz, aukro.ru, aukro.hu, otodom.pl, otomo.pl i.in.), Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Mars Polska sp. z o.o., Bank Spółdzielczy, Polska Telefonia Cyfrowa ERA, Trapeze Poland Sp. z o.o., LITEX Promo Sp. z o.o., EFECT-SYSTEM SA, LEONI Kabel Sp. z o.o., Aluform Sp. z o.o., SGL Carbon Polska SA, Złota Gotówka Sp z o.o.,…W sumie zrealizowała ponad 2200 godzin doradztwa, coachingu i szkoleń.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl