Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarzadzanie Zmiana

Zarzadzanie Zmiana
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/19/zarzadzanie-zmiana
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Temat szkolenia: Zarządzanie Zmianą Cel: Celem projektu jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu metod i technik zarządzania zmianą. Przekonanie uczestników szkolenia o nieuchronności zmian Rozumienie mechanizmów psychologicznych występujących w zarządzaniu zmianą Uzyskanie jednorodnego rozumienia potrzeby specyficznego podejścia do komunikacji i stylu zarządzania w sytuacji zmiany Nabycie umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z oporem ( w tym z oporem biernym) Umiejętności udzielania informacji zwrotnej dotyczącej skutecznego/nieskutecznego modyfikowania działań w sytuacji zmianProgram:Fazy rozwoju organizacji a potrzeba zmian. Rola zmian w rozwoju organizacji i pracowników Szanse i zagrożenia podczas wdrażania zmian Rola szefa/ lidera w okresie zmian Zmiana jako szansa dla pracowników i dla organizacji Rodzaje reakcji na zmiany - opór w procesie zmian. Etapy reakcji pracowników na zmiany Sposób postępowania w każdym z etapów Od czego zależy reakcja na zmiany Naturalna psychologiczna rola oporu Jak zaakceptować opór Rodzaje oporu i sposoby radzenia sobie z nimi Opór bierny – szczególny przypadek – jak go rozpoznać i jak z nim pracować Rola i zadania menedżera w trakcie wprowadzania zmian. Dlaczego tak ważny jest aktywny udział przełożonego we wprowadzaniu zmian Komunikacja i precyzyjne informowanie o zmianach i ich konsekwencjach jako sposób zapobiegania oporowi wobec zmian - jak "sprzedawać" podwładnym korzyści, jakie odniosą ze zmian "Niereformowalni i oporni" - jak sprawić, aby silnie sprzeciwiający się pracownicy poczuli się odpowiedzialni za rozwój firmy i wprowadzanie zmian Sztuka podejmowania decyzji w procesie zmian. Rola lidera jako decydenta a zachowania zespołu Podejmowanie trudnych decyzji a tempo przechodzenia przez etapy związane z oporem Metody podejmowania decyzji Jak komunikować trudne decyzje, aby uzyskać pożądany rezultat i zachować dobre relacjeKonflikt jako element procesu zmiany w organizacji Zjawisko i natura konfliktu w okresie zmian. Analiza różnych postaw i strategii w sytuacjach konfliktowych. Profilaktyka konfliktu. Różnice interesów pomiędzy działami jako naturalny element współpracy.