Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarzadzanie zmianą w organizacji
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-11-07 |
Data zakończenia | 2011-11-08 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia
tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 2 dni
Cele szkolenia:
• zrozumienie procesu, efektów, warunków sukcesu procesu zmian w organizacji
• przedstawienie typowych pułapek w sytuacji zmian oraz wiedzy na temat ich unikania
• pokazanie narzędzi do planowania zmiany, budowania zespołów, wybierania i kształcenia członków zespołów kierujących zmianami, skutecznej komunikacji zmian
Adresaci:
• kadra kierownicza, menedżerowie, którzy w swojej pracy spotykają się z potrzebą wdrażania nowych rozwiązań, pracują w firmach dynamicznie przeobrażających się czy podlegających restrukturyzacjom.
• osoby, które przygotowują i odpowiadają za zmiany w firmie
Metody szkolenia:
• ćwiczenia grupowe i indywidualne
• testy i kwestionariusze
• studia przypadków
• gry symulacyjne
• dyskusje
• wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi
Korzyści dla uczestników:
• poznanie metodologii zarządzania zmianą
• zdobycie wiedzy na temat planowania zmiany
• nauczenie się zarządzania ryzykiem podczas wdrażania zmiany
• uzyskanie wiedzy na temat psychologicznego aspektu zmiany
• nauczenie się rozpoznawania i radzenia sobie z oporem przed zmianami
• poznanie technik wywierania wpływu i ich etycznego zastosować w zarządzaniu zmianą
PROGRAM:
1. Diagnozowanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa
• model oceniania potrzeby wprowadzenia zmiany w przedsiębiorstwie
• kierunki, istota i cechy restrukturyzacji organizacji
• organizacja jako układ otwarty przystosowujący się do otoczenia
2. Zmiana organizacyjna
• motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie
• cykl procesu zmian
• sprawność instytucji w okresie zmian i jej determinanty
• benchmarking jako forma doskonalenia organizacji
3. Kierowanie zachowaniami i postawami ludzi wobec zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie
• sporządzenie diagnozy aktualnej sytuacji, poznanie przyczyn oporów wobec zmian
• identyfikowanie oraz śledzenie oporów i blokad wobec zmian
• taktyka radzenia sobie z oporami wobec zmian
• emocjonalne i psychologiczne aspekty zmian
4. Przewodzenie zmianom w organizacji
• kształtowanie współuczestnictwa w procesie zmian
• znaczenie sposobu sprawowania władzy w okresie zmian
• znaczenie intensywnego komunikowania się w okresie zmian w organizacji – rola lidera
• agenci zmian w procesie zmiany
5. Metodyka 8 kroków zarządzania zmianami
• Fazy zarządzania zmianą
• Działania i oczekiwane rezultaty działań
• Kontrola skuteczności podejmowanych działań
• Narzędzia planowania i kontrolowania zmian
CENA: 1490 PLN + 23% VAT