Ogłoszenia targów i szkoleń
Zespół kontrolujący - komunikacja i współpraca
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-11 |
Data zakończenia | 2012-12-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3487/zespol-kontrolujacy-komunikacja-i-wspolpraca |
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I PROGRAM ZAJĘĆPROGRAM1. Rozpoczęcie szkoleniaOkreślenie metod pracy na zajęciach i zawarcie kontraktu z grupąIntegracja sprzyjająca efektywnej pracy na zajęciach2. ISTOTA WSPÓŁPRACY W ZESPOLEWarunki efektywnego współdziałaniaIstota efektu synergiiRola kierownika zespołu kontrolującego a role członków zespołuIdea dzielenia się wiedzą w grupie3. RELACJE INTERPERSONALNE I ICH WPŁYW NA JAKOŚĆ I SATYSFAKCJĘ Z PRACY W TEAMIEWszystko zaczyna się… od jednostki – świadomość własnego potencjału, jako klucz do budowania pozytywnych kontaktów z innymiPercepcja interpersonalna: wpływ wzajemnego postrzegania się jednostek na zachowania w zespole [racjonalne modelowanie wiedzy i doświadczenia przez pracowników z mniejszym doświadczeniem i zasobem wiedzy]Prywatnie i zawodowo – analiza zalet i wad łączenia relacji4. BARIERY W KOMUNIKACJIRodzaje barier [bariery związane z uprzedzeniami, np. różnice poszczególnych członków zespołu w wiedzy i doświadczeniu, dominujące cechy osobowości niektórych osób powodujące lęk i brak zdecydowania pozostałych, obawa przed niezrozumieniem, nieporadzeniem sobie w sprawach merytorycznych]Jak radzić sobie z utrudnieniami w komunikacji? Analiza własnego stylu komunikowania się5. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA, JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA ZESPOŁURozmawianie o rzeczach trudnych, czy milczenie? - Analiza zysków i stratAsertywność i modele udzielania informacji zwrotnych, przydatne w wyrażaniu swojego stanowiskaOtwartość na przyjmowanie informacji zwrotnych6. JĘZYK CIAŁA, CZYLI KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W ZESPOLESkładowe komunikacji niewerbalnej: postaw, gestykulacja, mimika, głosŚwiadomość znaczeń sygnałów niewerbalnych wysyłanych przez członków zespołu i podejmowanie adekwatnych działań w sytuacji kontrolnej (odpowiednia interpretacja zachowania partnera – podjęcie odpowiednich kroków: wsparcia, przejęcia inicjatywy etc.)Elementy psychologii kłamstwa 7. KONSTRUKTYWNE DZIAŁANIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCHPrzyczyny konfliktów w zespoleStyle reakcji na konflikt – analiza skutecznościEtapy i metody rozwiązywania konfliktów [koncentracja na problemie, znalezienie punktów wspólnych, poszukiwanie i przedstawienie propozycji rozwiązań, wybór i wdrożenie rozwiązania]8. Podsumowanie zajęć i zakończenie szkoleniaZebranie najistotniejszych informacjiWskazanie literatury tematycznejOcena zajęć Dzięki aktywnemu udziałowi w zajęciach, Uczestnicy:Udoskonalą swoje umiejętności komunikowania się z zespołem.Uzupełnią swoją wiedzę w zakresie stosowania technik komunikowania się przydatnych w pracach zespołu kontrolującego.Uświadomią sobie znaczenia prawidłowej komunikacji i współpracy w zespole kontrolującym.Pogłębią wiedzę w zakresie identyfikowania "trudnych" zachowań własnych i uczestników zespołu kontrolnego; właściwego doboru sposobu postępowania sprzyjającego zachowaniu relacji oraz rzetelnej i satysfakcjonującej współpracy.Poznają czynniki kształtujące relacje w zespole.Usystematyzują wiedzę dotyczącą zarządzania konfliktami w zespoleTermin szkolenia: 25-26 kwietnia 2013 r. początek zajęć o godz. 9.30Czas trwania: 2 dni [2 x 7 godzin dydaktycznych]Miejsce: Katowice - Hotel QUBUS **** PrestigeIlość miejsc ograniczona - decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeńWszystkie zgłoszenia nadesłane przed 11.04.2013 r., premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN. UWAGA: Na zlecenie istnieje możliwość organizacji zajęć np. w siedzibie firmy/instytucji zlecającej.