Ogłoszenia targów i szkoleń
Zwiększenie sprzedaży przez profesjonalną obsługę klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Zabrze |
Data rozpoczęcia | 2012-04-13 |
Data zakończenia | 2012-04-13 |
www | http://www.deaszkolenia.pl |
biuro@deaszkolenia.pl |
Kontakt
Dea Szkolenia
Damian Wilpert
Trener biznesu
535 405 935
Opis
Cel szkolenia - zdobycie umiejętności prezentowania siebie w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Rozpoznawanie potrzeb oraz profesjonalna obsługa klienta. Prowadzenie skutecznej rozmowy telefonicznej. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Dla kogo – dla osób zatrudnionych oraz prowadzących działalność związaną ze sprzedażą i obsługą klienta, dla osób używających telefonu w swojej codziennej pracy, dla poszukujących pracy na pokrewnych stanowiskach, dla tych którzy chcą inwestować w siebie i swoją kadrę podnosząc ich kwalifikacje,
Program:
Moduł 1. Obsługa klienta
Cel modułu to poznanie etapów i sposobów skutecznej obsługi klienta
Powitanie i nawiązanie kontaktu rola pierwszego wrażenia komunikacja werbalna i niewerbalna
Rozpoznawanie potrzeb klienta rola pytań otwartych i zamkniętych aktywne słuchanie i parafraza ćwiczenia z wykorzystaniem poznanych narzędzi
Prezentowanie oferty dopasowanie się do klienta ćwiczenia związane z przedstawieniem oferty klientowi
Radzenie sobie z obiekcjami klientów rodzaje zastrzeżeń klientów sposoby argumentacji
Finalizacja sprzedaży jak skutecznie zamknąć transakcję rola produktów i usług komplementarnych
Pożegnanie z klientem jak zakończyć obsługę klienta, by zechciał ponownie skorzystać z naszych usług
Moduł 2. Typologia klientów rodzaje klientów i sposoby ich obsługi
Moduł 3. Telemarketing jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne skuteczna obsługa klienta telefonicznego jak zachęcić klienta, by wysłuchał oferty, ćwiczenia związane z odgrywaniem scenek rozmowy telefonicznej
Moduł 4. Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach rozwiązania sytuacji problemowych radzenie sobie z klientami „nie bo nie” postępowanie z agresywnymi klientami.
Ćwiczenie co należy stosować a czego unikać w telemarketingu
Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)
Cena netto szkolenia obejmuje również:
obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.