Ogłoszenia targów i szkoleń
Zwycięskie prezentacje
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-07-14 |
Data zakończenia | 2011-07-15 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/304-prezentacje.html |
biuro2@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Trener
RAFAŁ KORSAK
* Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
* Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
* Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
* Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
* Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
* Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku
* Autor wielu publikacji w prasie branżowej
* Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji.
* Szef firmy szkoleniowo - doradczej Academia
* Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
Opis
Cele Szkolenia
* Pozyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania i prowadzenia prezentacji
* Nabycie umiejętności obrony prezentacji, formułowania i przedstawiania argumentów, prowadzenia polemiki z Klientem/Słuchaczem
Program szkolenia
Etap 1 - wykład z techniki prezentacji
W czasie wykładu słuchacze dowiadują się jak powinna być przygotowana profesjonalna
prezentacja, zarówno pod względem merytorycznym jak i graficznym. Dowiadują się również
jak należy prowadzić prezentacje w sposób atrakcyjny i przekonujący. Część ta trwa ok. 3-4 godzin.
* Konstrukcja prezentacji
* Szata graficzna prezentacji
* Najczęstsze błędy w konstrukcji i wyglądzie prezentacji
* Przygotowanie sali do prezentacji
* Krzywa uwagi odbiorcy
* Metody "kupienia" audytorium
* Rozbudzacze uwagi
* Sposób mówienia
* Jak przekazywać najważniejsze treści
* Język ciała prezentera
* Korzystanie z różnych narzędzi prezentacyjnych
* Podsumowanie prezentacji
* Obrona prezentacji
* Najczęstsze błędy w prowadzeniu prezentacji
Etap 2 - warsztaty z prezentacji
W trakcie warsztatów uczestnicy prezentują przygotowane przez siebie prezentacje z ofertami
dla konkretnych Klientów. Tematy prezentacji uzgadnianie są wcześniej z trenerem.
Każda prezentacja trwa 20-30 minut, następnie wszyscy słuchacze, udając przedstawicieli Klienta
zadają trudne pytania i zgłaszają wątpliwości (Q&A). Zadaniem prezentera będzie obronić swoją
prezentację i zawarte w niej argumenty. Dyskusja trwa do 20 minut.
Następnie przez maksimum 20 minut, omawiane są mocne i słabe strony prezentacji.
Wszystkie wystąpienia nagrywane są na wideo, do dalszej analizy indywidualnej.
Efektem treningu, poza poznaniem własnych mocnych i słabych stron przez każdego uczestnika
jest stworzenie listy zasad przygotowywania i prowadzenia dobrej prezentacji.